آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

لاهوتی:حضور ورزشکاران برتر شهرستان در بالاترین سطوح ملی مایه مباهات است تجلیل نماینده و شهردار لنگرود از بازیکن لنگرودی تیم ملی والیبال ساحلی

والیبال ساحلی

نشست تجلیل از بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی جمهوری اسلامی «محمد صادقی» با حضور جمعی از مسئولین شهرستان لنگرود در محل دفتر شهردار برگزار شد.

نشست تجلیل از بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی جمهوری اسلامی «محمد صادقی» با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، رجایی شهردار لنگرود، حسن دوست رئیس هیات والیبال لنگرود و شفیعی مدیرعامل باشگاه شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار شد.

در این دیدار صمیمی محمد صادقی ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی مسئولین ارشد شهرستان و مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لنگرود از قهرمانان جوان و بومی، نقش تاثیرگذار این حمایت‌ها را در توسعه ورزش و علی‌لخصوص والیبال لنگرود بی‌بدلیل دانسته و خواستار تداوم این روند مثبت شد.

صادقی با یادآوری قهرمانی تیم والیبال باشگاه شهرداری در سوپر لیگ گیلان که برای اولین بار در تاریخ والیبال لنگرود اتفاق افتاد، این اتفاق مهم را ماحصل حمایت‌های شهرستانی، مدیریت بهینه باشگاه شهرداری و برگزاری پرشور مسابقات والیبال در محلات شهرستان (در سنوات اخیر) عنوان کرده و بر نقش تاثیرگذار سرمایه گذاری بر روی والیبال پایه که در سالیان اخیر در باشگاه شهرداری با جدیت دنبال می‌شود، تاکید کرد.

لاهوتی اظهار کرد: حضور ورزشکاران برتر شهرستان در بالاترین سطوح ملی و بین المللی مایه مباهات شهرستان است.

رجایی گفت: حمایت از قهرمانان نخبه شهرستان و استفاده از ظرفیت فنی و اخلاقی ایشان را در راستای توسعه ورزش و باشگاه شهرداری در دستور کار داریم.

در حاشیه این نشست و با حضور این بازیکن ملی، جلسه تخصصی هماهنگی چگونگی جذب بازیکنان و کادر فنی و… جهت حضور باشگاه شهرداری لنگرود در لیگ دسته دوم کشور (زیرگروه) برگزار و موارد مورد نیاز به بحث و بررسی گذاشته شد.

شایان ذکر است محمد صادقی بازیکن بلندبالای لنگرودی، عضو تیم ملی والیبال ساحلی می‌باشد که در فصل جاری لیگ برتر والیبال ایران، در تیم فولاد ایرانیان سیرجان حضور دارد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا