آخرین خبرهاسیاسی

علی رضا سحرخیز بعد از ثبت نام در انتخابات: به عنوان یک معترض وارد شدم/ یگانه راه نجات کشور را ایجاد فرصت برای جوانان می دانم

علی رضا سحر خیز از فعالان اصلاح طلب  و عضو حزب ندای ایرانیان که برای شرکت در انتخابات مجلس در فرمانداری رشت حضور داشت در پاسخ به سوال گیل خبر در مورد احتمال تایید صلاحیتش گفت: من شرایط مقرر قانونی را دارم و تصور می کنم بر اساس شرایط مصرح قانونی با سعه صدر و اهتمام و بلندنظری همه دستگاه های نظارتی این فراخ حاصل شود که در عرصه باشم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا باتوجه به وضعیت کنونی و انصراف لاریجانی و ورود قالیباف  شاهد مجلس یکدست تری خواهیم بود ابراز داشت: من به عنوان نامزد روزهای بسیاری فکرکردم. شرایط مملکت فضای مناسبی نیست. بنده هم به عنوان  یک معترض وارد شدم. ملت ایران دنبال رفاه است. حتما مردم ما ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را قبول دارند و به فکر زندگی بهتر در چارچوب نظام هستند. اگر قرار باشد به گونه ای دیگری حرکت کنیم و جریانات خدمت رسان را حصر کنیم ره به جایی نمی بریم.

سحرخیز ادامه داد: من یگانه راه نجات کشور را  ایجاد فرصت برای جوانان می دانم و معتقدم باید از  همین مجلس آغاز کنیم. اگر ترکیب کاندیداهای  مجلس را ببینیم نود درصد قابل دفاع نیست. اگر قرار باشد با مدیریت تکراری رفتاری کنیم ره به جایی نمی بریم. باید  اجازه دهند در یک فضای احترام و توام با اعتماد زمینه خدمت به جوانان فراهم شود. من همیشه

وی در پایان گفت: من از امام حسین صلاحیتم را می خواهم من همیشه این شعر را تکرار می کنم که « ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم». من برای خدمت ورود کردم، بنده  هیچگاه سمت دولتی و اجرایی نداشتم و هیچ حقوق دولتی  دریافت نمی کنم.صداقتم را بپذیرند  و بگذارند به مردم خدمت کنم. اگر من کسوت نمایندگی را داشتم قول می دهم بسیاری از مردم به این خادم کوچکشان اعتماد بیشتری خواهند کرد. امیدوارم در پناه خدا شرایطی پیش بیاید که برای مردم اتفاق خوبی بیفتد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا