آخرین خبرهاسیاسیگزارش تصویری

فرماندار شهرستان لاهیجان:جایگاه و تریبون نماز جمعه سکان سخن رسای مردم و نظام است.

نماز جمعه

امام جمعه جدید شهرستان لاهیجان: نماز جمعه یک کارکرد مهم دارد که جلوی خودمحوری ها را می گیرد.

جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با محوریت معارفه ی امام جمعه جدید فرمانداری این شهر برگزار شد.
فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه پیشین وتبریک به امام جمعه جدید شهرستان گفت :امام جمعه ای که قرار است از امروز ردای خدمت را بنا کند شاید یکی از بهترین سوابق تحصیلی اش در محضر آیت الله بهجت فومنی بوده و برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنم ووظیفه ی شورای اداری قطعا همراهی و همدلی با ایشان است. مهندس میر غضنفری جایگاه و تریبون نماز جمعه رابی جا سکان سخن رسای ممردم و نظام برشمرد و گفت مکانی است باید درد ها و خواسته‌های به جای مردم به گوش مسئولان رسانده شود و همه ما می‌توانیم در زیر سقفی به نام جمهوری اسلامی ایران و در مکانی به نام مصلی نماز جمعه با حضور اعتقادی خود مکان برای رفع مشکلات مردم آماده کنیم هرگاه مردم در کنار هم بودند افتخار بسیار خوبی آفریدند مسئولی که نماینده دولت و نظام است باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند که این امر میسر نیست جزبا همدلی و وحدت.

در ادامه امام جمعه جدید شهرستان لاهیجان یکی از رویش های انقلاب اسلامی نماز جمعه دانست و گفت :یکی از دستاوردهای نظام اسلامی تریبون نماز جمعه و اجتماع مقتدرانه مردم است تفکیک نظارتی در دنیای پست مدرن یک مابه الامتیاز دارد این مابه الامتیاز نماز جمعه است که با حضور مردم یک کارکرد مهم دارد که جلوی خودمحوری ها گرفته می‌شود .
وی خاطرنشان کرد: امروز سرمایه‌گذاری دشمن این است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند نماز جمعه از جریانات انتقادی و تفکرات مسموم جلوگیری می کند و می تواند دژی باشد که مردم با هم تصمیم بگیرند و نظام مردم به مردم به معنای واقعی اتفاق بیفتد .
در ادامه حجت الاسلام دکتر سید جواد سلیمانی با توجه به انتخابات پیش‌رو گفت :الان آستانه چهل سالگی انتخابات است یکی از نهادهایی که انقلابی شده و انقلابی مانده نماز جمعه است.
فرماندار شهرستات لاهیجان در پایان افزود : در نظام اسلامی دشمنان هر چقدر تلاش کنند که بین دولت و ملت اختلاف بیندازند تا زمانی که سایه مقام معظم رهبری است اتفاق نخواهد افتاد و به همه روسای ادارات ابلاغ می‌کنم که همراهی با امام جمعه شهرستان را داشته باشند و حضور همه ی روسا در تمامی هفته ها در نماز جمعه یک اصل خواهد بود.

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

نماز جمعه

/تدبیر شرق

عکاس وخبرنگار:آتنا وشقایق کیهان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا