آخرین خبرهاسیاسی

در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان مطرح شد/تاکید فرماندار لاهیجان بر حفظ وحدت و همدلی/ میرغضنفری:در راس دولت ما یک روحانی است که اعتقاد به ولایت پذیری دارد/لاهیجان شهر علم و ادب و و خاستگاه تشیع علویست/اجرای مرّ قانون و اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو

وحدت و همدلی

به گزارش تدبیرشرق ، صبح امروز اسماعیل میر غضنفری فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تشکر و خیر مقدم ازحاضرین جلسه گفت:خیر مقدم ویژه خدمت امام جمعه جدیدالانتصاب لاهیجان حجت السلام والمسلمین سلیمانی که برای ایشان آرزوی توفیق خدمت برای ملت خوب این سرزمین را خواستارم . همای سعادت خدمت گذاری بر دوش عزیزی نشسته که امیدوارم با سابقه و صداقت که از ایشان ذکر شده است بتوانیم همه با وفاق و همدلی و وحدت در مسیری که درنهایت خدمت به مردم است قرار بگیریم.

وی در ادامه در خصوص فضایل امام جمعه قبلی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین صدیق گفت:در مدت کمی که در خدمت ایشان بودم وی را انسانی شرافتمند ، پاک دست ، ساده زیست ، بزرگوار اهل تعامل و بالاتر از همه خدا ترس دیدم . برای من به عنوان نماینده دولت رفتارهای ایشان آموزه هایی بود که درس اخلاق و انسانیت به من آموخت . فردی که از سالهای قبل از انقلاب در راستای تحقق نظام و تحکیم مبانی نظام تلاش های بسیاری داشته و در شهرستانهای مختلف استان گیلان آثار خدمات ارزنده ایشان به نظام و انقلاب محسوس و ملموس است . برای ایشان در هر کجا هستند آرزوی سلامتی و بالاتر از آن آرزوی عاقبت به خیری دارم . اما عزیزی که بناست از امروز ردای خدمت را به تن کند و این مسیر پور صعوبت را ادامه دهد ، انسانی والا ، والاترین شاخصه ایشان سیادت است و از این مسیر وصل به خاندان عصمت و طهارت هستند شاید به زعم بنده یکی از بهترین سوابق و افتخارات ایشون تلمذ و کسب تحصیل علم در محضر بزرگانی همچون آیت الله بهجت است که نه تنها از افتخارات گیلان و ایران بلکه از افتخارات دنیای اسلام است . برای ایشان هم در این مسیر آرزوی توفیق و سلامتی دارم .
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت : وظیفه همه ما به عنوان اعضای شورای اداری در این مقطع حساس قطعاً همراهی ، وحدت و همدلی است همانگونه که در سابق بر همین نحو بوده است.
جایگاه و تریبون نماز جمعه مکان سخن رسای مردم و نظام است. مکانی است که می باید دردهای و خواسته های به جای مردم به گوش مسئولین رسانیده شود. جایگاه نماز جمعه برتر و الاتر از دسته بندیهای سیاسی است که گاهاً شاید ما درگیر آن باشیم . امیدوارم که همه ما بتوانیم در زیر بیرق نظام اسلامی و زیر سقفی به نام جمهوری اسلامی ایران در مکانی که یادگار و از افتخارات سند نظام است، مکانی به نام مصلای نماز جمعه که با حضور اعتقادی خودمان بتوانیم در کنار امام جمعه برای رفع مشکلات مردم این سامان تلاش کنیم . قطع به یقین خروجی که در وحدت و همدلی حاصل خواهد شد هیچگاه در تقابل و در برخوردهای سیاسی و اجتماعی حاصل نخواهد شد. تاریخ چهل ساله پربرکت نظام ما نشان داده است که هرگاه نظام و ما در کنار همدیگر بودند افتخارات خوبی آفریدیم. وقتی مسئولین و نظام ما به مردم به عنوان پشتوانه نگاه می کند. قطعاً همه ما باید در این مسیر قدم برداریم . وقتی امام (ره) می فرماید این مردم ولی نعمت هستند ، وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند که به درد دل این مردم و روستاییان برسید که زبان گله و شکایت ندارند . ما که نماینده دولت، حاکمیت، نظام هستیم باید تلاش کنیم برای حل مشکلات مردم و این امر محقق نخواهد شد مگر در سایه همدلی و وحدت و زیر پرچم ولایت .
لاهیجان شهر علم و هنر و فقاهت است بزرگان دنیای اسلام در این سرزمین بودند . اینجا خواستگاه تشییع علویست در نظام اسلامی دشمن هر چه تلاش کند بین ملت ها و دولت ها اختلاف ایجاد نماید . قطعا تا زمانیکه سایه مقام معظم رهبری است این اتفاق نخواهد افتاد ما اعتقاد به وحدت کلمه داریم و راس دولت ما یک روحانی است که اعتقاد به ولایت پذیری دارد . قطعا این همراهی را به طریقه اولی در شهرستان هم در کنار امام جمعه محترم خواهیم داشت .
اسماعیل میر غضنفری گفت : تا زمانیکه زیر پرچم ولایت هستیم از آسیب ها مصون خواهیم بود . امروز دشمنان ما نگران این هستند که ایران اسلامی به جای رسیده که رئیس جمهور آمریکا به دریوزگی افتاده که با رئیس جمهور ما ملاقات کند و مجبورند در این راه دست به کارهای ددمنشانه بزنند . هر وقت در ورود کردند به خواست خدا و با هنر دستگاههای انتظامی ، اطلاعاتی ، و مردم همیشه مایوس شدند و به جای خود بازگشتند .
فرماندار لاهیجان ضمن تشکر ویژه از امام جمعه موقت گفت : حجت الاسلام بابائی ، در این ایام صبورانه و با بزرگواری سکاندار نماز جمعه بودند و مردم را با تدبیر به درستی هدایت کردند .
وی در ادامه افزود : انتخابات اصل و آبروی نظام است . همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است، بنده نیز به عنوان فرماندار، مجری قانون باید اصل بی طرفی را رعایت نمایم .
فرماندار لاهیجان در خاتمه گفت علما و خانواده محترم شهدا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند. هر چقدر مردم ما پای صندوق های رای بیاییند نظام ما بیمه خواهد شد. بیمه نظام ما مشارکت و پشتوانه مردمی است.

/پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا