آخرین خبرهاسیاسی

فراخوان رییس شورای اصلاح‌طلبان گیلان برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم/رمضان‌پور: نخبگان اصلاح‌طلب و دلسوزان کشور در انتخابات مجلس ثبت نام کنند

انتخابات مجلس

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان، از همه نخبگان اصلاح‌طلب و دلسوزان ایران که حائز شرایط قانونی داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند دعوت کرد تا در فرصت دو روزه باقی‌مانده، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کنند.

دکتر احمد رمضان‌پور نرگسی، در حاشیه ششمین جلسه شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان، در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و با توجه به اهمیت دلگرم شدن و امیدواری مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات دوم اسفند امسال، از همه افراد دلسوز، تواتمند و نخبگان اصلاح‌طلب، اعم از تحصیلکردگان، افراد با تجربه، جوانان و بانوان دعوت می‌کنیم تا فعلا در فرصت باقی مانده، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تشکیل یک مجلس مقتدر، متخصص، مردمی و کارآمد که بتواند حقیفتا در رأس همه امور باشد، گفت: اگر مجلس تواتمند و با قدرت داشته باشیم، متعاقب آن یک دولت قدرتمند خواهیم داشت و مجلس ضعیف و نمایندگان ترسو و صعیف، قطعا دولتی ضعیف را برای کشور ترسیم خواهند کرد.

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور، باید در برسی صلاجیت داوطلبان، نیازهای جامعه لحاظ شود و افراد فارغ از دیدگاه‌های سیاسی‌شان حق شرکت و نام نویسی در انتخابات را داشته باشند تا مردم بتوانند نمایندگان توانمند و دلسوز مورد نظر خود را از بین داوطلبان انتخاب و راهی مجلس کنند.

وی ادامه داد: اعمال نظارت استصوابی، افزایش مشارکت عمومی و تشکیل مجلسی کارآمد را به دنبال نخواهد داشت. لذا از دست‌اندرکاران امر انتخابات انتظار می‌رود تا در انجام وظایف قانونی خود، به دور از نگاه گروهی و جناحی، سرنوشت ملت و آینده کشور را در نظر داشته باشند.

 /رُوار

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا