آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

توضیحات فرمانداری لنگرود در واکنش به یک خبر فرمانداری لنگرود: با مدیر خاطی برخورد می‌کنیم/پیگیری ویژه در دستور کار

فرمانداری لنگرود

در توضیحات فرمانداری لنگرود در واکنش به خبر منتشر شده در لنگرخبر آمده تکریم ارباب‌رجوع حقیقتی است که نباید از آن غافل شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت رعایت نکردن حقوق ارباب‌رجوع در ادارات و برخورد نامناسب مطابق قوانین برخورد جدی می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق, روز گذشته خبری با تیتر” کودک‌آزار البرزی دستگیر شد/ ضرب و شتم ارباب‌رجوع توسط رئیس اداره در لنگرود! ” در این پایگاه خبری منتشر شد.

فرمانداری لنگرود در واکنش به این خبر، توضیحاتی را به تحریریه این رسانه ارسال کرده است.

توضیحات فرمانداری لنگرود را در ادامه بخوانید:

با توجه به خبر منتشره در پایگاه خبری تحلیلی لنگر خبر مبنی بر “ضرب و شتم ارباب‌رجوع توسط رئیس اداره در لنگرود” در تاریخ ۱۱ آذر پیگیری جدی در این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اهمیت ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری و تکریم ارباب‌رجوع، روابط عمومی فرمانداری لنگرود پیگیر این موضوع قرارگرفته و تا ساعت ۱۴ امروز (۱۲ آذر) اطلاعات کافی از منابع مذکور در این خصوص دریافت نکرده است در ضمن هیچ‌گونه شکایت و گزارشی نیز به فرمانداری شهرستان لنگرود واصل نشده است.

بدیهی است همچنان در این راستا روابط عمومی فرمانداری لنگرود، تکریم ارباب‌رجوع را که از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری شهرستان می‌داند و پیگیری‌های بعدی نیز در این زمینه معمول می‌دارد.

لازم به ذکر است، تکریم ارباب‌رجوع حقیقتی است که نباید از آن غافل شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت رعایت نکردن حقوق ارباب‌رجوع در ادارات و برخورد نامناسب مطابق قوانین برخورد جدی می‌شود.

ضرب و شتم رئیس با ارباب‌رجوع دریکی از ادارات لنگرود/مردم منتظر واکنش فرماندار هستند!

شنیده‌شده رئیس یکی از ادارات شهرستان لنگرود یکی از ارباب‌رجوعان اداره خود را با ضرب و شتم همراهی کرده است.

ارباب‌رجوع که برای کار و پیگیری امورات به رئیس اداره مراجعه کرده بود با پذیرایی رئیس این اداره با کتک‌کاری مواجه شد و از رئیس این اداره که خود فردی فرهنگی است توقع چنین کاری نمی‌رفت.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

/روابط عمومی فرمانداری لنگرود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا