آخرین خبرهاسیاسی

معاون استاندار گیلان: رسانه ها زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال و اهمیت مشارکت حداکثری در این انتخابات، به رسانه های استان تأکید کرد که زمینه ساز افزایش این مشارکت باشند.

به گزارش تدبیر شرق؛ محمود قاسم نژاد عصر دوشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: می‌بایست براساس سیاست‌ها و خط و مشی‌هایی که این شورا تدوین کرده، حرکت کنیم.

وی افزود: براساس شیوه نامه ابلاغی ۱۹ وظیفه برای این شورا تعیین و برای دبیرخانه آن شش وظیفه مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در توضیح وظایف این شورا ادامه داد: نقش آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی که جزو بند اول وظایف است ، اصلی‌ترین کار شوراست.

وی وظیفه این شورا را بیش از اینکه اجرایی باشد سیاست‌گذاری عنوان و اظهار کرد: می‌بایست این سیاست را مشخص و استراتژی را اعلام کنیم و سپس توسط نهاد‌های رسانه‌ای انجام شود.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: رسانه ملی و استانی می‌تواند یکی از مجاری مدیریت افکار عمومی جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه فراوانی افرادی که به رسانه ملی دسترسی دارند نسبت به رسانه‌های مجازی بیشتر است، تصریح کرد: می‌بایست تمامی اخبار و اطلاعات در مورد استان را به رسانه استانی منتقل کنیم که به سمع و نظر آحاد جامعه برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطر نشان کرد: آحاد جامعه اخبار را پس از رسانه ملی ، از طریق خبرگزاری‌های متعلق به نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند و می بایست برای تنویر افکار عمومی استان، اخبار را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مشارکت می‌تواند یکی از مؤلفه‌های سیاست‌های گذاری ما باشد افزود: لازم است رسانه ها نقش اثرگذار مردم در پایداری و بقای نظام جمهوری اسلامی را از طریق افزایش مشارکت سیاسی تبیین کنند.

دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان به ریاست محمود قاسم نژاد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و در دفترکار او برگزار شد.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا