آخرین خبرهاعلم و تکنولوژی

الکسای آمازون زمان خرید و مصرف دارو را به کاربران یاداوری می کند

الکسای آمازون

مهارت جدید دستیار صوتی آمازون این است که به شما اجازه می دهد داروهای خود را مدیریت کند. این برنامه جدید بخشی از  سرمایه گذاری های اخیر آمازون در مراقبت های بهداشتی است.

 به گزارش تدبیرشرق، آمازون گامی دیگر در برنامه های مراقبت های بهداشتی خود برداشته است. این شرکت این هفته اعلام کرد که الکسا اکنون قادر خواهد بود کاربران به برخی از داروخانه های منتخب پیوند دهد تا یادآورهای دارویی را بر اساس تجویز مشتریان تنظیم کند، همچنین در صورت لزوم مجدداً سفارش دهند.

در حال حاضر ، این ویژگی جدید فقط در دسترس مشتریان Giant Eagle Pharmacy؛ یک خرده فروش با حدود ۲۰۰ شعبه در ایالات متحده است. راشل جیانگ ، رئیس تیم بهداشت و سلامتی آمازون ، گفت که کاربران می توانند انتظار داشته باشند که این طرح در سال آینده به داروخانه های اضافی نیز گسترش یابد.

مشتریان می توانند با استفاده از پروفایل صوتی الکسای خود ، یک ویژگی داروخانه را به حساب آمازون خود اضافه کنند. جیانگ گفت: پس از راه اندازی این ویژگی  ، کاربران می توانند نسخه های خود را مرور کرده و یادآوری ها را مدیریت کنند. برای مثال بپرسند؛  “الکسا ، اکنون چه دارویی باید مصرف کنم؟” یا “الکسا ، نسخه من را دوباره پر کن”.

به نظر می رسد همه این موارد به طرح جامع بهداشت و درمان آمازون اضافه شده است. به خصوص در آخرین سناریو ، که به طور مؤثر گوش دادن به الکسا را ​​به عنوان اطلاعات پزشکی محرمانه در نظر می گیرد. جیانگ با اشاره به تأیید چندین لایه حریم خصوصی جدید گفت: تیم بهداشت و سلامتی آمازون در هنگام تهیه این ابزار ، حریم خصوصی و امنیت را در اولویت قرار داده است.”

آمازون قصد دارد این سیستم را توسعه دهد و برای زنان باردار، بیماران خاص و دیگر افرد نیز شرایط ویژه ای را ایجاد کند تا سلامت خود را مدیریت کنند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا