آخرین خبرهاسیاسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان؛ حدود ۳۰ هزار نفر در گیلان دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس می شوند

انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: پیش بینی می شود حدود ۳۰ هزار نفر مجری و دست اندرکار برگزاری انتخابات در این استان باشند.

محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در حاشیه دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گیلان در رشت اظهار داشت: حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد : این آمادگی وجود دارد که با کمک دستگاه های ناظر انتخاباتی در سایه مشارکت حداکثری مردم و عادلانه برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: ۱۳ نفر از منتخبان مردم استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه برنامه ها بر اساس تقویم برای این انتخابات از استان ها شروع شد، بیان کرد: دوره آموزشی برای مجریان انتخابات در گیلان در استانداری با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور را داریم و همواره دوره آموزشی برای مجریان و دست اندرکاران انتخابات اعم از معاونان سیاسی، مدیران کل سیاسی، فرمانداران و بخشداران برگزار می شود.

استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ نماینده در خانه ملت است و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار گیلان و دبیرستاد انتخابات امروز در رشت آغاز شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا