آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

کلهر، کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس : حاشیه به پرسپولیس ضربه زده است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حواشی که در ابتدای فصل و پیش از حضور «محمدحسن انصاری‌فرد» در باشگاه ایجاد شد امروز آسیب خود را به پرسپولیس وارد کرده است.

«محمود کلهر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان افزود: پرسپولیس وارد حاشیه شده و همین مساله از نظر فنی روی کار تیم تاثیر گذاشته و متاسفانه در دیدارهای اخیر خود به راحتی گل می‌خورد. کالدرون باید در ابتدا این ضعف را برطرف کند و سپس به دنبال تقویت تیم باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس دیگر در خط حمله خطرناک نیست و این دلیلش کاملا فنی است. کالدرون باید چند تاکتیک را در زمین به نمایش بگذارد که متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمان برانکو، پرسپولیس به بهترین شکل از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کرد و در کنار این مساله به راحتی گل نمی‌خورد. همین مسایل باعث قهرمانی پرسپولیس در فصل‌های گذشته بود.

وی تصریح کرد: کالدرون مربی بسیار خوبی است به شرطی که بتواند با بازیکنان، رسانه‌ها و هواداران ارتباط برقرار کند. در پرسپولیس و استقلال مربیان باید روانشناس باشند و در غیر این صورت به شدت ضربه خواهند خورد.

کلهر اظهار داشت: «محمدحسن انصاری‌فرد» از مدیران بسیار توانمند فوتبال ایران است و به طور قطع می‌تواند تیم را به روزهای خوب خود بازگرداند. هیات مدیره باشگاه باید کمک حال مدیرعامل باشند تا او با قدرت بیشتری تیم را مدیریت کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: ای کاش انصاری فرد از ابتدای فصل مدیریت تیم را برعهده می‌گرفت تا برخی بازیکنان بی‌کیفیت وارد پرسپولیس نمی‌شدند. متاسفانه مدیریت سابق تیم در کار کالدرون دخالت و از عدم آشنایی او از فوتبال ایران بهره برد و تعدادی بازیکن بی کیفیت را جذب کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا