آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

بازی تیم های سپیدرود و مس کرمان با حضور تماشاگر برگزار می شود

بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس کرمان با حضور تماشاگر برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: اخباری مبنی بر انجام دیدار تیم های سپیدرود و مس کرمان بدون حضور تماشاگر منتشر شده که این خبر صحت ندارد.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال، این دیدار با حضور تماشاگر برگزار می شود و طرفداران سپیدرود رشت و همچنین سایر علاقمندان ، می توانند با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره گر این دیدار باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، هماهنگی های لازم نیز برای حصور طرفداران و بلیت فروشی نیز انجام شده تا تماشاگران برای حضور در این دیدار و تماشای آن مشکلی نداشته باشند.

وی همچنین به گروه داوری این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته چهاردهم اعلام و بر این اساس ، مرتضی منصوریان به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود و مس کرمان انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: همچنین یعقوب سخندان و جعفر مهاجر به عنوان کمک داور منصوریان را در این دیدار همراهی خواهند کرد، عباس مهدی زاده

نیز به عنوان داور چهارم و  احمد صالحی به عنوان ناظر گروه داوری، در بازی تیم های سپیدرود و مس کرمان حضور خواهد یافت.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس کرمان عصر امروز(شنبه) از ساعت ۱۴ در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند یافت.

تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم ، مس  کرمان با کسب ۱۸ امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا