آخرین خبرهااقتصادی

فرماندار پلدختر:در طرح افزایش قیمت بنزین مصالح مردم در نظر گرفته شده است

بنزین

فرماندار پلدختر گفت: دولت و مجموعه نظام در طرح افزایش قیمت بنزین مصالح مردم را در نظر گرفته اند.

حسن رضاییان روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان پلدختر اظهار داشت: این تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین تصمیم سران سه قوه بوده که مقام معظم رهبری نیز آن را حمایت کردند و به طور قطع با در نظر گرفتن مصالح مردم این اقدام صورت گرفته از این رو همه باید به این موضوع نگاه ویژه داشته و به فرصت طلبان اجازه جولان ندهیم .

وی با بیان این که با هر تخلفی در افزایش قیمت ها برخورد می شود، افزود: نگاه دولت بر طرح مطالبات در هر شهرستان با استناد به قانون است و هر جایی ساختارشکنی و تخریب اموال عمومی صورت گیرد با آن برخورد قانونی می شود.

فرماندار پلدخترگفت:با توجه به این که شهرستان پلدختر منطقه ای سیلزده است باید همه با تمام توان و تلاش در خدمتگزاری به مردم پای کار باشند و این امر با حساسیت و تلاش جهادی به طور جدتا رضایت مندی کامل و احساس آرامش و اعتماد در مردم در پسا سیل تداوم داشته باشد.

وی افزود: مسوولان شهرستان پلدختر باید با توجه به این که سیل به تمام نقاط شهرستان حتی دورترین روستای آن ، خسارت وارد کرده ، با استفاده از فرصت ها قبل از رجوع مردم با مدیریت جهادی خود ،پیگیر مشکلات و رفع دغدغه های مردم سیلزده باشند.

رضاییان یادآورشد:حرکت خوبی در شهرستان پلدختر در رابطه با بازسازی زیرساخت ها آغاز شده که باید تسریع پیدا کند و مسوولان بیشتر پای کار باشندتا با ورود جدی کار بر زمین نماند و با تعامل و همکاری موانع و چالش ها برطرف شود.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا