دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان: رونق اقتصادی در گرو تداوم تولید است

رونق اقتصادی

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی و توجه به رفاه اجتماعی ، تحقق این مهم را در گرو تداوم تولید و فعالیت های جامعه کارگری دانست و بر ضرورت حمایت از این قشر شریف تاکید کرد.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر زارع در گردهمایی سالیانه دبیران و هیات های اجرایی خانه کارگر سراسر کشور که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لنگرود برگزار شد؛ ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) افزود: خرسندم در جمع هیات های اجرایی خانه کارگر حضور دارم و با اعتنام از این فرصت، از تلاش های جامعه کارگری برای چرخه تولید و توسعه استان و کشور قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در همه مقاطع از دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن تاکنون، همواره موثر و برای آبادانی ایران اسلامی، تلاشگر بوده اند، اظهار داشت: امروز که در دوره حساسی قرار داریم، این جامعه شریف، با درک رسالت خطیر خود، به رونق بخش های تولیدی اهتمام دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در گرو تداوم تولید و فعالیت های جامعه کارگری است افزود: ایجاد خلل در این بخش، بر تمامی ارکان جامعه تاثیر می گذارد و بر این مبنا همه باید برای تحکیم این زنجیره همت گمارند.

استاندار گیلان به یکی از اقداماتی که در گیلان مستمرا در حال انجام است اشاره و خاطر نشان کرد: کارگروه رفع موانع تولید، کمیسیون کارگری به طور منظم برگزار و مصوبات پیگیری و نظارت دقیق شده و اهتمام جدی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و جامعه کارگری وجود دارد.

وی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۶۰ واحد غیرفعال، راکد و نیمه راکد استان مجددا به چرخه تولید بازگشته اند.

دکتر زارع تصریح کرد: افزایش تولید و تقویت قدرت اقتصادی، در گرو بازوان پرتوان و همت عالی جامعه کارگری است ضمن آنکه فراهم سازی زمینه رفاه اجتماعی، با حمایت از تلاش‌های کارگران عرصه تولید میسر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان جامعه کارگری را ثروت ملی کشور دانست و گفت: پذیرش دغدغه های آنان و شوراهای کارگری، محملی برای پیگیری کارشناسی مطالبات این قشر شریف است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیوسته این قشر زحمتکش به کاهش نرخ بیکاری و افزایش سطح تولید و اشتغال کمک می کنند افزود: از تلاش های تشکل‌های کارگری و خانه کارگر فعال استان که در همه موارد زمینه ساز توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گیلان هستند و در کنار مجموعه دولت خدمتگزاران خوبی برای مردم و استان گیلان به شمار می روند؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا