آخرین خبرهااستان ها

رییس کمیته امداد کشور در صومعه‌سرا:واگذاری ۲ هزار واحد مسکونی مددجویی در گیلان/ایجاد ۱۷۰ هزار شغل در برنامه است

بختیاری

بختیاری با بیان اینکه امسال ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال را در برنامه داریم اظهار کرد: تاکنون ۶۳ هزار اشتغال ایجاد شده و چهار هزار طرح در بانک‌ها در صف دریافت تسهیلات هستند.

مرتضی بختیاری در حاشیه افتتاح یک هزار واحد مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت اظهار کرد: واگذاری ۲ هزار واحد مسکونی مددجویی کار بسیار بزرگی است.

رییس کمیته امداد کشور با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون این میزان واحد مسکونی به محرومین واگذار شده و مابقی تا پایان سال واگذار می‌شود، افزود: علاوه بر اینکه ۲ هزار واحد در اختیار محرومین گیلان قرار می‌گیرد در سه هزار و ۵۰۰ واحد هم تعمیرات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خیلی از برنامه‌های حمایت از محرومین دولت یاری‌گر کمیته امداد بوده تا گام‌های موثرتری بردارد، گفت: یکی از مولفه‌های توانمندسازی بعد از اشتغال، مسکن است.

بختیاری با بیان اینکه یکی از مقوله‌های محرومیت‌زدایی، مسکن است، تصریح کرد: مجری مابقی واحدهای مسکونی که باید در اختیار محرومین استان قرار گیرد سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه در مقوله توانمندسازی در زمینه اشتغال کارهای بزرگی انجام گرفت، خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار شغل توسط کمیته امداد و ۳۰ هزار توسط بهزیستی انجام شده است.

بختیاری با بیان اینکه امسال ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال را در برنامه داریم اظهار کرد: تاکنون ۶۳ هزار اشتغال ایجاد شده و چهار هزار طرح در بانک‌ها در صف دریافت تسهیلات هستند.

وی با تصریح اینکه گام اصلی توانمندسازی انجام شده و باید این حمایت‌ها در سال ۹۹ هم تداوم یابد تاکید کرد: طی این ۲۳ سال تا پایان سال گذشته، ۷۰۰ هزار مددجو از حمایت کمیته امداد خارج شدند که طبق بررسی‌های انجام شده، مددجویان کمیته امداد خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها هستند.

بختیاری گفت: مجلس هم در این زمینه همکاری خوبی داشته ولی همچنان نیازمند کمک نمایندگان هستیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا