آخرین خبرهااستان ها

پیام تبریک فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته وحدت

هفته ی وحدت

به گزارش تدبیر شرق ، متن پیام اسماعیل میر غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

در زمانه ای که بشریت بر لبه پرتگاه تفرقه و در غلتیدن به جنگ های قبیله ای و جاهلیت متعصبانه بود پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم مبعوث به رسالت گردید تا مکارم اخلاق را تکمیل نماید و آدمی را از حفره های آتش جهل و تعصب برهاند . امروز پس از گذشت قرنها از آن حادثه ی عظیم ، نیازمند آموزه های انسان ساز آن اسوه یگانه ی اخلاق و دینمداری هستیم . دردهای انسان امروز مانند تنهایی، تفرقه ، عدم مدارا ، جنگ افروزی ، استکبار ورزی ، تهدید، ارعلاب ، خلا معنویت و ده ها ناهنجاری دیگر ضرورت بازگشت به آموزه های دینی و اخلاقی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را بیشتر می کند.
اینجانب ضمن شادباش زادروز پیامبر عظیم الشان اسلام به همه ی مسلمانان و انسان های آزاده ای که دل در گرو رشد مکارم اخلاقی به دور از تعصب دارند به تاسی از امام راحل رضوان الله تعالی علیه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و در اجرای سیاست های وحدت آفرین ریاست محترم جمهور در راستای بهره مندی از ظرفیت همه ی ایرانیان مسلمان اعم از سنی و شیعه در دولت تدبیر و امید ، باور دارم که راه برون رفت از مشکلات کنونی جهان اسلام وحدت مسلمانان در درون مرزهای جغرافیایی و حوزه تمدن اسلامی است.
در پایان ضمن ستودن اقدام شایسته ی آن پیر فرزانه و عبد صالح خدا و گرامیداشت یاد همه ی شهدا لازم می دانم این روزهای فرخنده را محضر همه براداران و خواهران و اقشار گوناگون اجتماعی در شهرستان لاهیجان شادباش گویم .

/پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا