آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

ابهام دربرگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال گیلان/ آیا انتخابات هیات فوتبال استان گیلان لغو شده است؟

هیات فوتبال استان گیلان

درحالی که کمتر از ۲۴ ساعت به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گیلان باقی مانده است، اما شنیده ها حکایت از تعویق مجدد این مجمع دارند.

به گزارش تدبیرشرق،به نقل از مرور انتخابات هیات فوتبال استان گیلان هر روز به کلاف پیچیده تری تبدیل می شود. درحالیکه از مدت ها پیش بنا بود این انتخابات امروز یک شنبه دوازدهم آبان ماه برگزار شود، اما چند روز پیش ناگهان بنا به دلایلی نامعلوم مجمع روز یکشنبه، لغو و به روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه موکول شد.
اما دوشنبه سیزدهم آبان ماه مصادف با روز دانش آموز و راهپیمایی مردم ایران است، از همین رو این مجمع یک بار دیگر به تعویق افتاد، ولی این بار فقط ساعت برگزاری آن تغییر کرد و از ساعت ۱۰ به ساعت دوازده موکول شد.
اما از روز گذشته که نماینده وزارت ورزش و جوانان در استان گیلان حاضر شده، با اتفاقات عجیب و غریب زیادی روبه رو شده از همین رو وقتی گزارش وضعیت گیلان روی میز معاون وزیر قرار گرفت، دستور لغو این مجمع صادر شد.
ظاهرا سازمان بازرسی، طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، برگزاری مجمع انتخاباتی با سرپرستی احدی که خود کاندیدا هست را مغایر قانون دانست و خواستار لغو این انتخابات شد. سازمان بازرسی معتقد است باید بعد از اتمام دوره فعالیت رییس قبلی (الماسخاله)، سرپرستی برای هیات انتخاب می شد تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم آورد، نه اینکه خود سرپرست که کاندیدا هم هست این مهم را بر عهده بگیرد.
منهای این موضوع، بازنشستگی الماسخاله سرپرست فعلی هیات و همچنین تغییر برخی اعضای مجمع در آستانه انتخابات از جمله موضوعاتی بود که در لغو مجمع موثر بوده است.
در حالی که وزارت ورزش و سازمان بازرسی به شدت بر به تعویق انداختن انتخابات هیات فوتبال استان گیلان تاکید دارند، فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج ظاهرا برگزاری این مجمع، برای وی بسیار حیاتی هست و می خواهد هرطور شده حتی بدون حضور نمایندگان وزرات ورزش این مجمع را برگزار کند.

/مرور

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا