آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

لیگ دسته اول فوتبال ایران؛ سپیدرود زیر باران برد/ داماش تیم مدعی را متوقف کرد/ ملوان بازهم باخت

تیم های گیلانی

تیم های گیلانی در هفته دهم لیگ دسته اول به یک پیروزی خانگی و دو تساوی خارج از خانه دست یافتند.

از هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل زیر بارش شدید باران مقابل تیم قشقایی شیراز قرار گرفت و در پایان موفق شد دو بر یک از سد رقیب سرسخت خود بگذرد.

در این بازی احسان پیرهادی دقیقه ۳۳ گل اول سرخپوشان رشتی را به ثمر رساند، اما محمد جواد عباسی بازیکن تیم مهمان در دقیقه ۷۳ کار را به تساوی کشاند. ۵ دقیقه بعد مهیار نوری مدافع پیش تاخته  تیم سپیدرود توانست  با گلزنی خود پیروزی شیرینی را نصیب رشتی ها  نماید و این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع سپیدرود به پایان رسید.

سپیدرود با این پیروزی با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

همچنین تیم داماش در ساوه مقابل تیم مدعی خوشه طلایی ساوه به نتیجه بدون گل تساوی دست یافت و با ۱۴ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در این مسابقه سعید باقرپسند بازیکن داماش  به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد دوم مواجه و از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم ملوان نیز بعد از ۶ شکست متوالی در تهران مقابل بادران قرار گرفت. این بازی که تا دقایق انتهایی بدون گل در حال سپری شدن بود با گلزنی کیوان امرایی مهاجم کهنه کار بادران ان در وقت های تلف به هفتمین شکست متوالی ملوانان تبدیل شد تا ملوانان با کسب تنها دو امتیاز همچنان در قعر جدول رده بندی قرار بگیرند. در این مسابقه مبین عشایر دروازه بان جوان ملوان نیمه اول یک ضربه پنالتی تیم حریف را نیز مهار کرده بود. همچنین حامد محمودی از ملوان نیز در جریان بازی توسط داور بازی با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا