آخرین خبرهااستان ها

مراسم گرامیداشت یادواره شهدای قلعه رودخان فومن با سخنرانی سردار حق بین برگزار شد

شهدای قلعه رودخان فومن

به گزارش تدبیر شرق, مراسم گرامیداشت یادواره شهدای قلعه رودخان با حضور پرشور مردم و مسوولین و سخنرانی سردار حق بین در مسجد جامع شهدای قلعه رودخان شهرستان فومن برگزار شد.

فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه توجه و بررسی سیره بزرگان دینی سبب هدایت مسیر زندگی بشریت می شود، گفت: حضور پر شور مردم سراسر دنیا در اربعین حسینی و هماهنگی و همکاری جهت برگزاری چنین همایش با شکوهی نشان داد که جریان بزرگی پشت سر امامان و راهشان قرار دارد.

سردار حق بین با بیان اینکه ائمه همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده اند و مردم نیز این بزرگان را امین خود می دانستند، افزود: ملت با بصیرت ایران نیز در زمان انقلاب و جنگ با آگاهی کامل از رهبران و پیشوایان خود حمایت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه همواره برخی بزدلان در طول تاریخ شرایط سخت کشور در سوراخ ها می خزیدند و کنار مردم قرار نمی گرفتند، خاطر نشان کرد: در موقعیت خطرناکی قرار گرفته ایم باید حواسمان را جمع کنیم که این دنیا طلبان در راس قدرت قرار نگیرند و با شعارهای دنیا طلبی رای ها ما را جذب نکنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: در عصر حاضر فرزندان شهدا که هزینه های فراوانی را برای انقلاب پرداخت کرده اند باید در میدان حضور داشته باشند.

سردار حق بین با تاکید بر اینکه اگر جلوی فریب کاری فرصت طلبان را نگیریم تا عرصه برای انها فراهم شود که کشور را به سمت دنیا طلبی بکشانند، اظهار داشت: اگر حکومت در دست دنیا طلبان قرار گیرد شرایط سختی برای کشور رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی فرصت طلبان اقتصاد و عزتمان را پایمال خواهند کرد، گفت: شهدا با حضور در خط مقدم جنگ همواره در مقابل سختی مقاومت کردند و کشور را نجات دادند ما نیز سایه جنگ را از سر ملت برداشته ایم.

سردار حق بین با اشاره به اینکه برخی از افراد بی بصیرت در گذشته وقتی به کرسی های قدرت رسیدند می گفتند لزومی بر فعالیت سپاه پاسداران نیست، خاطر نشان کرد: با گذشت زمان این بی بصیرتان متوجه شدند که سپاه در کنار ارتش چه نعمات بزرگی برای ملت خلق کرده اند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶قدس گیلان با تاکید بر اینکه نباید افرادی را که برای رسیدن به قدرت پول خرج می کنند بها داد، افزود: برخی در تیریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان دشمنان را به زبان می اوردند که مایه شرم است.

وی با اشاره به اینکه برخی مدام از غرب سخن می رانند و تمام امیدشان به سمت غرب است، افزود: این نگاه فرهنگی غالب سبب بروز اسیب ها و مشکلات فراوانی در داخل کشور خواهد شد

سردار حق بین با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با رشادت های خود به الگوهای مقاومت تبدیل شده اند، خاطر نشان کرد: در روزهای اولیه دفاع برخی فرصت طلبان در داخل کشور ما را متهم میکردند بخاطر پول مدافع حرم شده ایم.

وی تصریح کرد: اگر در جامعه ما شعار خود خواهی باشد به رستگاری نخواهیم رسید و این نگاه فرصت طلبان مردم را از خدا دور خواهد کرد.

سردار حق بین با متذکر شدن این مساله که باید آگاه باشیم تا اسلام ظاهری را جایگزین اسلام ناب محمدی نکنیم، تاکید کرد: عده ای در لباس دین از دین خارج می شوند و در مقام مدعی از قدرت سو استفاده می کنند.

وی با تاکید بر حفظ سرمایه های گرانقدری چون امام و شهدا و رهبری گرانقدر که پشتیبان نظام و ملت هستند، گفت: باید کسانی در قدرت باشند که توانایی مقابله با دشمنان را داشته باشند.

/صبح فومن

خبرنگار: ندایکتاپرست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا