آخرین خبرهااستان ها

مدیر کل سرمایه گذاری استانداری گیلان:بیش از ۵هزار فرصت سرمایه گذاری در گیلان شناسایی شد

سرمایه گذاری در گیلان

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : بیش از ۵هزار فرصت سرمایه گذاری در این استان شناسایی و ثبت شده است .

به گزارش تدبیر شرق ؛ یونس رنجکش در کارگروه فنی بررسی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان آستانه اشرفیه افزود : حدود چهار هزار مورد از این فرصت ها مربوط به حوزه گردشگری است و سایر فرصت های شناسایی شده در ارتباط با بخش های صنعتی، خدمات و کشاورزی است.

وی یادآور شد : فرصت های شناسایی شده در بخش گردشگری در ۳۲محور می باشند که کلیه موارد از سوی فرمانداری ها بر اساس ظرفیت های منطقه ای اعلام و با هماهنگی دستگاههای اجرایی مربوطه بررسی و در سامانه فرصت های سرمایه گذاری ثبت شده اند.

وی با اشاره به اینکه این فرصت های شناسایی شده به طور حتم بخشی از استعدادهای مربوطه در گیلان است، اظهار داشت : به دلیل موقعیت های خاص جغرافیایی گیلان و ظرفیت های موجود در آن تلاش شده است تا با همکاری فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی این فرصت ها ساماندهی شوند.

وی ادامه داد : از جمله ماموریت ها و اقدامات اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری معاونت اقتصادی استانداری گیلان بررسی فرصت های موجود در استان برای سرمایه گذاری در کار گروههای فنی است تا پس از تایید نظرهای کارشناسی و بررسی تمامی جوانب تاثیر گذاری سرمایه گذاری های فرصت های شناسایی شده زمینه ها برای دعوت از سرمایه گذاران بهتر فراهم شود.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا