آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

سرمربی شهرداری فومن: شهرداری فومن وضعیت مناسبی را ندارد و به حال خودش رها شده است

 سرمربی شهرداری فومن

مصطفی حاجتی با بیان اینکه تیم شهرداری فومن وضعیت مناسبی را ندارد اظهار داشت: در بسیاری از امکانات زیر ساختی دچار مشکلات هستیم.

به گزارش تدبیر شرق ,سرمربی تیم شهرداری فومن، با بیان اینکه کمبود امکانات زیر ساختی و وضعیت مالکیتی باعث تعطیلی تمرینات شد افزود: به دلیل تعطیلی تمرینات، بازیکنان نتوانستند از لحاظ بدنی تمرینات خوبی را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه کار سختی را پیش رو داریم گفت: قبول کردن هدایت تیم شهرداری فومن از سوی من یک ریسک بزرگ بود.

حاجتی با تاکید بر اینکه به دلیل شکایت یکی از مربیان سابق تیم شهرداری فومن دچار مشکل شدیم عنوان داشت: تیم شهرداری فومن برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مشکل دارد که این مشکل باید حل شود.

وی با اشاره به اینکه از تعداد محدودی از بازیکنان می توانیم در هر بازی استفادع کنیم اظهار داشت: باید مشکل ثبت قرارداد بازیکنان حل شود تا بتوانیم از پتانسیل بازیکنان شهرداری فومن استفاده کنیم.

بازیکن سابق سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم شهرداری فومن چند بازیکنان مصدوم دارد که به دلیل نداشتن بازیکن ناچاریم از آنها استفاده کنیم افزود: برای رسیدن به اهدافمان باید بیشتر از دیگر تیم ها تلاش کنیم.

بازیکن سابق داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم شهرداری فومن در چند بازی گذشته به دلیل مشکلات از ۱۲ بازیکن استفاده کرد گفت: تیم شهرداری فومن به حال خودش رها شده است.
حاجتی با بیان اینکه وضعیت تیم شهرداری فومن اسفناک است عنوان داشت: درهمه موارد زیر ساختی مثل زمین تمرین، مسایل مالی و بازیکن مشکل داریم.

سرمربی تیم شهرداری فومن با تاکید بر اینکه بسیاری از تیم ها در ابتدای فصل دوران آماده سازی را سپری کردند اما تیم شهرداری فومن دوران آماده سازی نداشت افزود: بازیکنان تیم شهرداری فومن از لباس ورزشی مناسب برخوردار نیستند.

حاجتی با بیان این با وجود فعلی نمیتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم اظهار داشت: سرنوشت تیم شهرداری فومن برای هیچکس مهم نیست و این موضوع بازیکنان و کادر فنی را اذیت می کند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا