آخرین خبرهااستان ها

به دستور استاندار گیلان؛ نشست بررسی و رفع موانع و مشکلات باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استان گیلان برگزار شد

باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استان گیلان

به دستور استاندارگیلان نشست بررسی و رفع موانع و مشکلات باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران و فعالان حوزه ورزش استان در استانداری برگزار شد.

به گزارش تدبیر شرق در این نشست که قاسم نژاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بخشی مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی استان حضور داشتند، مشکلات حوزه باشگاهی به ویژه فوتبال استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای برون رفت از آن مطرح شد.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه نشاط، پویایی و تحرک در جامعه نیازمند توسعه فضاهای ورزشی است، تصریح کرد: توجه به ورزش به عنوان راهکاری برای تحقق نشاط فردی و اجتماعی نیازمند برنامه ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است.

وی به کارکردهای فردی و اجتماعی ورزش اشاره و اظهار داشت: هر اندازه که سلامت جوامع افزایش پیداکند، به همان میزان نشاط و کارایی افراد نیز بالاتر رفته و میزان بزهکاری‌ها و جرم‌ها کاهش می‌یابد.

قاسم نژاد خاطرنشان کرد: سه تیم فوتبال لیگ دسته اولی داماش، ملوان و سپیدرود محبوبیت بالایی در استان دارند و به سبب قدمت آنها نه تنها جوانان، بلکه میانسالان نیز علاقمند به این سه تیم گیلانی هستند.

وی به حساسیت و حمایت گیلانیان از تیم های محلی خود اشاره و تصریح کرد: به دستور استاندار گیلان این نشست برگزار شد چراکه در بخش دولتی حمایت از توسعه ورزش تنها به اداره کل ورزش و جوانان خلاصه نمی شود بلکه لازم است تمامی دستگاه ها و نهادهای استان متناسب با وظایف و ظرفیتهای خود  نسبت به حل مشکلات این سه تیم استانی گام های جدی بردارند.

آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، واحدهای تولیدی استان فعالیت اصلی خود را به ادامه تولید و حفظ اشتغال معطوف کرده اند، افزود: انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت با حمایت استانداری و هم افزایی و ایجاد هماهنگی با واحدهای کسب و کار بزرگ ضمن معرفی شرایط تسهیل‌گری قانونی برای حامیان تیم های باشگاهی، آنها را در جهت کمک به بهبود وضعیت ورزشی استان ترغیب کند.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا