آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

باشگاه استقلال اجازه نداد متن دادگاه CAS افشا شود!

CASمدیران استقلال (براساس اعلام دادگاه CAS) اجازه انتشار متن حکم صادره درباره سوپرجام را ندادند و چون یکی از طرفین دعوا زیر بار نرفت، انتشار آن عملاً منتفی شد.

 به گزارش تدبیر شرق,دادگاه بین‌المللی عالی ورزش (CAS) چند روز قبل سرانجام به شکایت مطروحه توسط باشگاه استقلال پیرامون حکم صادره توسط فدراسیون فوتبال مبنی بر برنده شدن پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ پاسخ داد و با وارد ندانستن این شکوائیه، حکم صادر شده توسط مرجع ایرانی را تأیید کرد. به این ترتیب استقلال نتوانست رأی قهرمانی پرسپولیس را عوض کند و علاوه بر آن حالا باید حدود یک میلیارد تومان نیز بابت موارد مختلف غرامت بدهد که خودش دردسری مضاعف تلقی می‌شود. البته در همین خصوص دیروز عصر دادگاه CAS افشاگری بی‌سابقه‌ای پیرامون ماجرای شکایت استقلال و صدور حکم انجام داد.
افشاگری نکنید
براساس اعلام یکی از مسئولان دادگاه CAS، این نهاد می‌خواست طبق رویه مرسوم، تصویر رأی صادره به همراه تمام جزئیات را روی سایت CAS بگذارد، اما این کار نیازمند کسب مجوز از هر دو طرف درگیر بود. به همین خاطر با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تماس گرفته شد تا نظرشان در این رابطه پرسیده شود، ولی مدیران استقلال (براساس اعلام دادگاه فوق) اجازه انتشار متن حکم صادره را ندادند و چون یکی از طرفین دعوا زیر بار نرفت، انتشار آن عملاً منتفی شد! به هر حال مواردی بوده که حتماً مدیران استقلال تمایلی به افشای آن ندارند. البته بعضی سایت‌ها مدعی شده‌اند که پرسپولیسی‌ها نیز تمایلی برای انتشار متن حکم نداشته‌اند!

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا