آخرین خبرهااستان ها

کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی در آب منطقه ای گیلان:نشست هم اندیشی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست برگزار شد

سواد آبی

نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش تدبیر شرق, امروز کارگاه آموزشی با حضور ده هاتن از سر گروه های آموزشی کتاب انسان و محیط زیست از سراسر گیلان در سالن اجتماعات آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

در ابتدای این نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی مهندس وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بنا داریم در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ میوه طرح ملی دانش آموزی نجات آب یعنی داناب را با همکاری شما عزیزان بچینیم.

وی افزود: در راستای گسترش سواد آبی مردم شریف ایران وزارتین نیرو و آموزش و پرورش براساس تفاهم نامه ای مشترک در نظر گرفته اند که بوسیله تدریس کتاب انسان و محیط زیست مفاهیم مربوط به آب و ضرورت های حفظ و حراست از این کیمیای هستی را به دانش آموزان پایه یازدهم تحصیلی منتقل نمایند و در این راستا ما نیز در کنار شما معلمان با تجربه آموزش و پرورش استان گیلان هستیم و خواهیم بود.

در ادامه نیز مهندس تعلیمیان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری و همچنین مهندس میرزایی معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت به ارائه توضیحاتی پیرامون مفاهیم پایه و افق های پیش روی منابع آب استان گیلان پرداختند.

گفتنی است در کنار ارائه گزارش عملکرد از سوی خانم رهبر سرگروه آموزشی کتاب انسان و محیط زیست استان گیلان، سرگروهای آموزشی حاضر در جلسه نیز به طرح پرسش و دریافت پاسخ  پرسش های خود از معاونت ها و کارشناسان مربوطه آب منطقه ای گیلان پرداختند.

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا