آخرین خبرهااقتصادی

وزیر راه: قیمت مسکن سیر نزولی دارد

قیمت مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: روند چند ماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد، البته مشخص بود که رشد حباب‌گونه قیمت‌ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.

 به گزارش تدبیر شرق، محمد اسلامی روز شنبه با اشاره به روند کاهش قیمت مسکن در چند ماه اخیر، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی هیچ دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری بازار مسکن نداشته، اما مشخص بود که رشد حباب گونه قیمت‌ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.

وی افزود: من در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری اعلام کردم که مردم برای کاهش تلاطمات بازار مسکن، خانه نخرند، زیرا قیمت‌ها به صورت غیرواقعی بالا رفته است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: روند چندماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد، حال برای وزارت راه و شهرسازی، توانمندسازی خانوارها برای خرید مسکن و ایجاد قابلیت جهت خانه دار شدن جامعه هدف، دارای اهمیت است.

اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر؛ اهداف اصلی وزارت راه و شهرسازی

اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن دو هدف اساسی دارد که اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر جزء این اهداف محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دو هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی در حال اجرای و عملیاتی شدن است و امیدواریم در آینده نزدیک تحقق این اهداف، تأثیر مثبتی در بازار مسکن بگذارد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا