آخرین خبرهااجتماعی

تونل حیران آستارا ۱۰ روز بسته می‌شود/عدم اطلاع مسئولان گیلان از انسداد تونل

تونل حیراندر پی انتشار خبری از سوی مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل مبنی بر انسداد تونل حیران به مدت ۱۰ روز از ۱۶ تا ۲۵ مهر ماه سال جاری مسئولان گیلانی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش تدبیر شرق ,در پی انتشار خبری از سوی مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل مبنی بر انسداد تونل حیران به مدت ۱۰ روز از ۱۶ تا ۲۵ مهر ماه سال جاری مسئولان گیلانی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کردند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: بنا به اظهارات من از این قضیه مهم با خبر شدم و این قضیه حداقل باید به پلیس راه گیلان به جهت هماهنگی و اجرای انسداد تونل اطلاع داده می شد تا مردم هم از تردد غیر ضروری در آن محور خودداری کرده و مشکلی از این بابت دچار آن ها نشود.

حسن رستم زاد فرماندار آستارا نیز ازاین موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هیچ سخنی در این رابطه با بنده نشده و این کار را از سوی راهداری اردبیل بعید می دانم، متاسفانه به ما که یک طرف راه در حیران هستیم اطلاع داده نشده و بنده با فرماندار نمین نیز در این خصوص صحبت خواهم کرد، از بابت اطلاع رسانی از شما خبرنگار دیارمیرزا در خصوص این مسئله ممنونم و اعتراض خود را از طریق استاندار گیلان در این خصوص اعلام خواهم کرد.

مسئولان گیلان با مرکز مدیریت راه‌های کشور هماهنگ باشند

رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در این خصوص گفت: تونل حیران از ۱۶ تا ۲۵ مهر به علت تعمیرات سیستم روشنایی، لکه گیری، پاکسازی و تنظیف تونل مسدود است و رفت و آمد از طریق مسیر کنار گذر انجام خواهد شد.

سید هاشمی در خصوص بابت عدم اطلاع به مسئولان گیلان در این قضیه گفت: این مسئله از سوی رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ابلاغ شده و مسئولان گیلان باید با ایشان هماهنگ باشند.

عدم هماهنگی با مسئولان گیلان همزمان با اربعین

با توجه به انسداد تونل حیران گیلان در مسیر آستارا به اردبیل و بالعکس از ساعت ۸صبح تا ۱۷عصر ۱۶ تا ۲۵ مهرمابه نظر می رسد این کار نیاز به هماهنگی با پلیس راه داشته است و مسدود کردن ده روزه تونل گردنه حیران آستارا در دوران حضور زوار خارجی اربعین حسینی ممکن است، مشکلاتی را در پیش داشته باشد، هماهنگی مسئولان امر بیش از هر مسئله‌ای در این قضیه احساس می‌شود.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار داشته و ۱۸/۵ کیلومتر نوار ساحلی، ۱۵ کیلومتر مرز آبی و ۳۲ کیلومتر مرز خاکی با جمهوری آذربایجان دارد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا