آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

انصاری‌فرد: هزینه‌های دادگاه CAS بر عهده باشگاه استقلال است/ با برانکو توافق می‌کنیم

CASرای قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام عصر امروز از طرف دادگاه CAS اعلام شد و محمدحسین انصاری‌فرد درباره این رای صحبت کرد. او در قسمتی از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه چه کسی هزینه‌های این دادگاه را می‌پردازد گفت: هزینه‌های دادگاه CAS برعهده باشگاه استقلال است.

به گزارش تدبیر شرق ,محمدحسین انصاری‌فرد پس از اعلام رأی دادگاه CAS  مبنی بر قهرمانی پرسپولیس گفت:‌ در مراسم ختم کاشانی بودیم که این خبر را شنیدیم و اینکه دادگاه بعد از چندین جلسه رای خود را صادر کرد و جام را متعلق به باشگاه پرسپولیس دانست. جام قهرمانی را هم از قبل گرفته بودیم و هر دو جام را در یک بازی خانگی تقدیم به هواداران خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ پرداخت هزینه های دادگاه CAS  گفت: از کم و کیف خبر ندارم اما  هزینه‌های این دادگاه را استقلال می پردازد زیرا استقلال شاکی این پرونده بوده است.

وی در مورد توافق با برانکو گفت: از زمانی که من به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس آمدم وقتی اخباری مبنی بر شکایت برانکو از پرسپولیس را شنیدم به او اطلاع دادیم و اعلام کردیم که جای ما و شما در کمیته انضباطی فیفا نیست می‌توانیم با صحبت دوستانه مشکل را حل کنیم.

انصاری‌فرد افزود: چندین مرتبه از طریق ایمیل و واتساپ با برانکو در تماس بودیم امروز هم وکیل رسمی ایشان به باشگاه آمد. ما پیشنهاد خود را دادیم و ایشان هم پیشنهادشان را مطرح کردند قرار شد با برانکو جلسه‌ای بگذارد و نتیجه را به ما اعلام کند.

وی در مورد رقم توافق گفت: رقم توافق مشخص شده اما آن را اعلام نمی‌کنیم.  فکر می‌کنم ما و برانکو به توافق برسیم و مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد.

انصاری‌فرد در مورد راهکار پرداخت مطالبات ارزی برانکو گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و راهکار داریم و از طریق بانکی در خارج از کشور این مبلغ را پرداخت خواهیم کرد.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا