آخرین خبرهااستان ها

با دستورالعمل اصلاحی وزارت کشور ؛ پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» شهرستان مرزی بندر آستارا برقرار شد

بندر آستارا

فرماندار آستارا گفت: با دستورالعمل اصلاحی وزارت کشور، پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» شهرستان مرزی بندر آستارا برقرار شد.

به گزارش تدبیر شرق ؛ حسن رستم زاد در نشست با خبرنگاران این شهرستان گفت: با دستورالعمل اصلاحی وزارت کشور، و با پیگیری های صورت گرفته ،پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» شهرستان مرزی بندر آستارا برقرار شد.

وی ادامه داد: از مدت ۸ ماه پیش با توجه به درخواست های مردم شهرستان آستارا پیگیری هایی در خصوص پرداخت فوق العاده حق نوار مرزی به شهرستان از طریق فرمانداری آغاز شد که  منجر به سفر مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور آقای دکتر جلالی به آستارا و بازدید از این شهرستان مرزی شد که هدف آن بررسی بحث مطرح شده از نزدیک بود که بعد از آن به کمک معاونین فرمانداری نامه ای ۲۱ بندی را تهیه وبه وزارت کشور ارسال شد و همچنین در سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان که وزیر محترم اطلاعات فرستاده ویژه ایشان به آستارا بود، موضوع حق مرزی را با ایشان نیز مطرح کردیم که مورد استقبال نیز قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کردند.

رستم زاد اضافه کرد: ازسوی مردم شریف، انقلابی، غیورو مرزداران همیشه در صحنه آستارا از توجهات ویژه دولت تدبیر و امید و وزیر محترم و مقتدر کشور جناب آقای رحمانی فضلی و معاونین ایشان و مخصوصا دکتر سامانی قائم مقام محترم وزیر و همچنین دکتر سالاری استاندار سابق و دکتر زارع استاندار کنونی ،دکتر جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری ، دکتر کلانتری مدیرکل امنیتی سابق وزارت کشور و دکتر حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور که باعث تحقق خواسته به حق و قانونی و چندین ساله مردم شهرستان شدند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: طبق تبصره ویژه ذکر شده در این نامه ،کلیه نقاط شهری و روستایی تابع شهرستان آستارا نقطه مرزی محسوب می گردند .

 رستم زاد خطاب به مردم شهرستان اظهار داشت: این خواسته به حق مردم آستارا بوده به تک تک مردم مرز نشین آستارا که همیشه و در طول تاریخ مرزداران مقتدر و معتقد به نظام و امام و انقلاب و وفادار به آرمان های امام و انقلاب بودند تبریک گفته  و از طرف دولت تدبیر و امید تقدیم این مردم می کنیم.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا