آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

رئیس سازمان اطلاعات سپاه: یک تیم تروریستی سه نفره وابسته و اجیر شده قصد داشت سردار سلیمانی را ترور کند / برنامه آنها این بود که محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را بخرند؛ سپس ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را با ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که سردار سلیمانی در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه حضور می‌یابد، آن را منفجر کنند / اینها قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه قرار گرفتند

ترور

حجت الاسلام طائب از شکست «طراحی سرویس های عبری-عربی» برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دستگیری تیم ترور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. رئیس سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: این ها آنقدر به موفقیت طراحی و عملیات خود اطمینان داشتند که حتی نخست‌وزیر خبیث رژیم صهیونیستی مدتی قبل اظهار کرده بود که ما سردار سلیمانی را ترور می کنیم اما به یاری خداوند نتوانستند و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه موفق به دستگیری تیم و خنثی سازی توطئه شدند.

حجت الاسلام طائب از شکست طراحی سرویس های عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دستگیری تیم ترور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش تدبیر شرق، حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری ـ عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ایجاد جنگ مذهبی در ایام فاطمیه و محرم و ناکامی و شکست آنان و نهایتاً دستگیری اعضای تیم ترور پرده‌برداشت.

به نوشته سپاه نیوز، رئیس سازمان اطلاعات سپاه در خصوص ابعاد این طرح گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران پس از ناکامی توطئه ها و فتنه های مختلف برای تسلیم جمهوری اسلامی و راه اندازی دوقطبی جنگ و مقاومت و پیامدهای معکوس آن با شکل گیری احساس غرور ملی و افزایش روحیه مقاومت و استقامت برابر فشارهای اقتصادی، در صدد بودند در ایام فاطمیه و یا ایام محرم اقدامی در جنوب شرق کشور انجام دهند که به واسطه فضای حاکم و اشراف همه جانبه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و اقدامات خوب نیروی زمینی سپاه موفق نشدند.

وی افزود: آنها با سرخوردگی از ناتوانی در اقدام ضد امنیتی در این خصوص و نیز عملیات علیه مقرهای سپاه، برنامه ریزی چند ساله خود برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را عملیاتی کردند تا بتوانند وی را در داخل کشور و در استان کرمان هدف قرار دهند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در تشریح بخشی از طراحی سرویس های عبری ـ عربی برای ترور فرمانده نیروی قدس سپاه وی بیان داشت: در این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه افزود: آنها با این اقدام شوم درصدد بودند یک جنگ مذهبی را راه اندازی و بگویند مسئله انتقام داخلی بوده است. اما به فضل الهی برغم برنامه ریزی چند ساله به سد هوشمندی و هوشیاری فرزندان ملت ایران برخورد و قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

وی در ادامه با تاکید بر این که آنها تلاش کردند حتی زمانی که این تیم را برای آموزش از ایران به کشورهای همسایه بردند تا با هزینه‌های زیاد آماده و برای اجرای عملیات به داخل اعزام کنند، تحت کنترل و اشراف اطلاعاتی سپاه قرار داشتند، گفت: اعضای این تیم پس از دستگیری گفتند می خواستیم عملیات ایام فاطمیه را به ایام محرم و تاسوعا و عاشورا بیاوریم تا با ترور سردار سلیمانی اتفاق بزرگی را برای بر هم زدن اوضاع داخلی و افکار عمومی رقم زنیم.

طائب افزود: اما با الطاف الهی و کار دقیق و هوشمندانه اطلاعاتی با دستور سردار فرمانده محترم کل سپاه قبل از تاسوعا و عاشورا موفق شدیم با دستگیری این تیم سه نفره توطئه و برنامه ریزی چند ساله سرویس های عبری ـ عربی برای ارتکاب چنین جنایتی را خنثی و با شکست مواجه سازیم.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان خاطرنشان کرد: این ها آنقدر به موفقیت طراحی و عملیات خود اطمینان داشتند که حتی نخست‌وزیر خبیث رژیم صهیونیستی مدتی قبل اظهار کرده بود که ما سردار سلیمانی را ترور می کنیم اما به یاری خداوند نتوانستند و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه موفق به دستگیری تیم و خنثی سازی توطئه شدند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا