آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

در انتقاد به سخنران یادواره شهدای کیاشهر مطرح شد ؛

شهدا

فرماندار آستانه اشرفیه صبح امروز در نشست ستاد اربعین شهرستان آستانه اشرفیه از محور سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین حلوئیان در یادواره شهدای بندر کیاشهر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تدبیر شرق، رحیم حیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری سردمدار پیشبرد جنگ اقتصادی است  و مسئول ستاد اقتصاد مقاومتی رئیس جمهور و اعضای هیئت  دولت است افزود : در شرایطی که صهیونیزم جهانی و منافقین  و کشور های مرتجع منطقه  هم نوا با استکبار جهانی در صدد تضعیف انقلاب اسلامی در بین ملل جهان و آزادیخواه منطقه است جای تاسف است یک سخنران در مراسم یادواره شهدا  این همنوائی با صهیونیست ها  را قرار می دهد و به طور ناصحیح و ناجوانمردانه دولت محترم را  تصضیف و شائبه دو گانگی را فی مابین دولت و نظام القاء می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تصریح بر این نکته که گرامی داشت و یاد شهدا بسیار ارزشمند است خاطر نشان کرد :  مهمتر از بزرگداشت  شهدا ، انتقال مفاهیم و ارزش های شهدا به نسل های جدید است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان  گنجینه و گنج دفاع مقدس یاد کردند.

فرماندار آستانه اشرفیه  محور سخنان سخنور مراسم را ترویج نا امیدی در بین مردم  خواند و گفت: این عمل  سخن ران مراسم ، اگر نا امیدی در بین مردم نباشد چه  نامی می توان برای  آن گذاشت  حقیقتاً این عمل خادمانه است یا خائنانه ؟

وی با بیان اینکه این عمل خائنانه است  به این دلیل که همه هدف استکبار جهانی این است که مردم  را مایوس کند  اظهار کرد :  ما  بر حسب یک جوّی که ایجاد می شود اگر  این کار را انجام بدهیم ، آب به آسیاب دشمن می ریزیم و داریم دشمن را  تقویت و حاکمیت و نظام را تضعیف می کنیم .

حیدری با اشاره به خنده های رئیس جمهور و ظریف در دیدار با رئیس جمهور کشورهای غربی  گفت:  بعضی ها به طور مثال خنده رئیس جمهور را به مضحکه می گیرند  اما  آن چیزی که دیپلماسی غرب را به زانو در آورد خنده های معنا دار آقای ظریف و رئیس جمهوربود.

وی با تصریح بر این نکته که ما ملت دلاور ، بزرگ ، رشید و رزمنده هستیم  و ما ملتی  هستیم که علی رغم همه  مظالم که بر ما می کنند سربلند بوده ایم افزود :  بعضی ها  انتظار  دارند که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ما دامن گدائی  به دست بگیرند  و با گریه ، عجز و آه   در مجامع بین المللی حاضر شوند. هرگز.

فرماندار آستانه اشرفیه خاطر نشان کرد : ملت ما سربلند است ،  رئیس جمهور و وزیر امورخارجه ما سربلند است زیرا با خنده و روحیه  ای که نشان دهنده ملت بزرگ ایران است  با کشورها روبرو  می شوند .

وی با بیان اینکه ما باید بین اختلافات اندک داخلی و مسائل بین المللی فرق بشناسیم و سخنران خوب در شهرستان و کشور کم نداریم از امام جمعه این شهر  که در نماز جمعه این هفته  با صلابت و به درستی از مواضع  رئیس جمهور دفاع کردندتقدیر و تشکر کرد.

فرماندار آستانه اشرفی اذعان کرد : در سخنرانی های مختلف روش این بوده  است که  در مناسبت های مختلف  بر طبل وحدت  ، همگرائی و همدلی بکوبندو هرگونه حرکت تفرقه افکنانه آب به آسیاب دشمن  و بازی در زمین آنان است

وی تصریح کرد : انتظار آن است که سخنرانان  مراسم  را با محوریت امام جمعه شهر آستانه و در کیاشهر با امام جمعه کیاشهر آورده شوند و سخنرانان افرادی باشند که در این شرایط،  مردم ما را  مایوس نکنند و صهیونیست ها و منافقین و کشورهای مرتجع عرب را خوشحال نکنند کاری کنند که کشور با یک وفاق ؛ همدلی و هم افزائی ،  این پیچ خطرناک را پشت سر بگذارد و بتواند به ساحل آرامش برسد .

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا