آخرین خبرهااجتماعی

سید محمد احمدی:تشکلهای دانشجویی واگذاری مسئولیت اداره کشور به جوانان را مطالبه کنند

تشکلهای دانشجویی

استاد دانشگاه‌های گیلان گفت:تشکل‌های دانشجویی واگذاری مسئولیت اداره کشور به جوانان را مطالبه کنند.

به گزارش تدبیر شرق ،سید محمد احمدی در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و گیلان اظهار کرد: مطالبه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از ماموریت‌های جوانان و به ویژه دانشجویان است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تاکید بر جوان‌گرایی دارند، افزود: تشکل‌های دانشجویی واگذاری مسئولیت اداره کشور به جوانان را مطالبه کنند.

فرماندار سابق شهرستان رشت گفت: انقلاب اسلامی با رشادت جوانان مومن و انقلابی و به رهبری امام خنینی(ره) به پیروزی رسید و در جنگ تحمیلی نیز جوانان ۱۹ تا ۲۵ ساله هدایت بسیاری از عملیات‌های مهم را بر عهده داشتند.

احمدی با بیان اینکه جوان‌گرایی در حوزه اجرایی سبب نشاط اداری و ارتقای سطح خدمت است، خاطرنشان کرد: هرجا به جوانان اعتماد کردیم و ماموریت‌هایی به آنان واگذار شد سود کردیم و به اهداف‌مان در اجرای قوانین، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، علمی، فرهنگی و اقتصادی رسیدیم.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: اگر امروز از کشورهای برتر در سرعت تولید علم هستیم به خاطر تلاش جوانانمان در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی است.

/تدبیر شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا