آخرین خبرهااقتصادی

نگاه به سرمایه گذاری ها باید با هدف تکمیل زنجیره های ارزش و خدمات باشد

سرمایه گذاری

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری گفت : نگاه به سرمایه گذاری ها در استان باید با هدف تکمیل زنجیره های ارزش و خدمات مورد نیاز باشد.

 به گزارش تدبیر شرق ,یونس رنجکش در جلسه کمیته های فنی بررسی چند  طرح  پیشنهادی سرمایه گذاری در استان گیلان اضافه کرد : فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در گیلان شناسایی شده است و متقاضیان مختلفی امادگی حضور در این عرصه ها را دارند که معرفی مناسب فرصت ها و هدایت صحیح سرمایه گذاران از اولویت ها و الزامات دستگاههای اجرایی است.

وی اضافه کرد؛ یکی از کارکردهای مهم کمیته های فنی بررسی پیشنهادات و ارزیابی اثرات طرح ها و هدایت های کارشناسی  و پشتیبانی های لازم در خصوص چگونگی اجرای آنها  بر اساس ضوابط حاکم با همکاری مدیران دستگاههای اجرایی  است .

وی ادامه داد : باید بتوانیم با حمایت ها و هدایت های درست کارشناسی زمینه های تسریع در روند اجرای طرح ها را فراهم کنیم تا از سرگردانی متقاضیان جلوگیری شود.

این مسوول یاد اور شد : یکی از مشکلات مهم در جذب سرمایه گذاری ها عدم راهنمایی های مناسب و هدایت های کارشناسیمتقاضیان و تشریح شفاف ضوابط و مقررات های حاکم در دستگاههای اجرایی است که باید با اصلاح روش های مدیریت نسبت رفع این مشکلات اقدام کرد.

وی تاکید کرد : گیلان به لحاظ برخورداری از مزیت های مختلف و متنوع جذابیت های بسیاری برای متقاضیان سرمایه گذاری دارد و در صورت تصمیم سازی های درست در کمیته های فنی می توان زمینه های تشویق ، پشتیبانی و تسریع در صدور مجوزهای لازم و اجرای پروژه های سرمایه گذاری را بهتر فراهم کرد.

به گفته وی ، نگاه اصلی دولت و استانداری گیلان تسریع و  رفع موانع سرمایه گذاری ها در استان است و پیگیری های جدی در این زمینه انجام می شود.

در این جلسه  طرح های پیشنهادی  ایجاد نمایشگاههای دایمی غذا و صنایع دستی در شهرهای گیلان ، جمع اوری پسماندها خشک ، بازار یابی و تکمیل زنجیره فروش کالا و خدمات تولیدی زنان سرپرست خانواده و ایجاد مجتمع بزرگ تفریحی و خدماتی  با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی و متقاضیان سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

/اداره کل جذب وحمایت از سرمایه گذاری

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا