آخرین خبرهااستان ها

تاکید شهردار رشت به دانش آموزان در مدرسه‌ شهید بهشتی: باید بتوانید آینده سازان خوبی برای جامعه شوید

دانش آموزان

شهردار رشت با حضور در مدرسه شهید بهشتی به تحصیل مقامات مسئول و چهره های برجسته بین المللی، کشوری، استانی و شهری در این دبیرستان اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: باید بتوانید آینده سازان خوبی برای جامعه شوید.

 به گزارش تدبیر شرق، دکتر ناصر حاج محمدی در آیین بازگشایی مدارس که صبح نخستین روز از سال تحصیلی جدید در دبیرستان تاریخی شهید بهشتی برگزار شد، با تبریک آغاز موسم دانش آموختگی به دانش آموزان گفت: آقای اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت، دانش آموخته همین مدرسه است و امروز در کسوت ریاست شورای شهر با کوله باری از تجربه، مسئولیت اداره شهر را به عهده دارد.

وی با اشاره به تحصیل امیرحسین علوی رئیس پیشین شورای اسلامی شهر رشت نیز در دبیرستان شهید بهشتی گفت: امروز دانش آموزان این مدرسه نیز باید به عنوان‌ مسئولان آینده، به اجتماع وارد شوند.

شهردار رشت با اشاره به تحصیل چهره های شناخته شده ای همچون پروفسور مجید سمیعی جراح بزرگ‌ مغز و اعصاب و دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در این دبیرستان افزود: شاید امروز از میان همین دانش آموزان این مدرسه، معاونان رئیس جمهور و مقامات مسئول دیگری در آینده پرورش یابند.

حاج محمدی خطاب به دانش آموزان خاطر نشان کرد: تلاش کنید تا در تحصیل علم و دانش سرآمد باشید.

اسماعیل حاجی پور رئیس و سیدامیرحسین علوی‌ و محمدحسن عاقل منش از اعضای شورای اسلامی شهر، حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در این برنامه حضور داشتند.

 
 
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا