آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

تحریک مردم سراوان به انسداد راه حمل زباله توسط کوچکی نژاد! طی یازده سال نمایندگی مردم رشت در مجلس برای سراوان چه کرده‌اید؟

زباله

به گزارش تدبیر شرق جبار کوچکی نژاد برای چندمین بار طی دو سال اخیر با جمله “انتقال زباله به سراوان زاییده یک عقل ناقص بود” سعی در فراری رو به جلو داشته است. فراری که البته مقصد آن مشخص نیست و نخواهد بود!

جبار کوچکی نژاد که خود یازده سال ردای نمایندگی مردم شریف شهرستان رشت را در مجلس شورای اسلامی طی سه دوره بر تن کرده است، علیرغم آنکه بارها عقل دیگران را ناقص خطاب کرده هیچگاه در این خصوص که خود طی این سال ها برای سراوان چه کرده، پاسخی نداده است. پاسخی که البته نیازی به مطرح کردن آن نیست و با نگاهی به وضعیت سراوان می توان دریافت که دغدغه سراوان برای نماینده سه دوره رشت در مجلس در حد همین مصاحبه ها و ناقص العقل خطاب کردن دیگران است.

جناب نماینده حتی یک بار نیز در خصوص بودجه کلانی که قرار بود در سال جاری به سه استان شمالی برای ساماندهی پسماند تعلق بگیرد حرفی به میان نیاورده و نمی گوید که سرنوشت این بودجه چه شده و چرا ۱۳ نماینده گیلان به همراه نمایندگان دو استان مازندران و گلستان نتوانسته اند با لابی گری لازم این بودجه را برای شمال کشور و گیلان بیاورند؟!

پیشنهاد می شود کوچکی نژاد بجای انگشت اتهام گرفتن به سمت دیگران پاسخی شفاف به عملکرد خود طی یازده سال گذشته در مجلس بدهد تا مردم شهرستان رشت در خصوص عملکرد وی اطلاعات مکفی داشته باشند! نه اینکه با تحریک مردم سراوان به جلوگیری از انتقال زباله یک شهر را به آشوب بکشد. قطعاً در چنین مواردی نیاز جدی وجود دارد تا دستگاه قضایی نسبت به گفتار کوچکی نژاد در تحریک مردم برای بستن راه برخورد لازم را داشته باشد.

/رشت۲۰

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا