آخرین خبرها

585 جلد قرآن کریم در گیلان وقف شد

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ملی وقف مصحف شریف قرآن کریم به منظور مشارکت همگانی در ترویج وقف قرآنی و با هدف تامین قرآن های مورد نیاز حسینه‌ ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان در حال اجراست.
وی با بیان این که علاقمندان در اجرای این طرح می توانند با حضور در ادارات اوقاف و امور خیریه، امام زادگان و بقاع متبرکه گیلان یک جلد قرآن کریم را به قیمت 70 هزار ریال خریداری کنند، اظهار کرد: آنها از طریق تکمیل وقف‌ نامه می‌توانند این کتاب مقدس را خریداری و به مسجد، بقاع متبرکه و … مورد نظر خود وقف کنند.
حجت الاسلام عادلی با بیان این که کتاب های قرآن کریم به یک شکل به چاپ رسیده ، خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند به بقاع متبرکه و ادارات اوقاف و امور خیریه استان گیلان مراجعه کنند.
طرح ضیافت الهی نیز از سوی اوقاف و امور خیریه استان گیلان از ششم خرداد همزمان با ماه مبارک رمضان در 410 بقعه متبرکه و امام زادگان استان به اجرا درآمد و تا چهارم تیرماه ادامه دارد.
در مدت اجرای این طرح 10 ویژه برنامه شامل اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی، جزء خوانی، محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری برگزار می شود.
استان گیلان دارای ، بیش از 900 بقعه متبرکه و امام زاده است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا