آخرین خبرهاسیاسی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: امروز وقت کار کردن است /می‌خواهیم بدون حاشیه برای این شهر کار کنیم/ هرکس به دنبال ایجاد تفرقه است در شورا جایی ندارد

کار

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به حواشی اخیر رسانه‌ای، اظهار داشت: از جان این مردم و شهر مظلوم رشت چه می‌خواهید؟! بارها گفته‌ام دستتان را به ما بدهید، می‌خواهیم بدون حاشیه برای این شهر کار کنیم.
وی افزود: بنده یک روز را برای دیدار با رسانه‌ها مشخص کردم. روز گذشته نیز منتظر ماندم اما کسی نیامد. قطعاً با هرکسی که مخالف این شهر باشد، همکاری نخواهیم کرد. از همه می‌خواهیم کمک کنند و دست به دست یکدیگر بدهند. باید از آن‌هایی که آرامش ایجاد کرده و همکاری میکنند، یاد بگیریم. ما چیزی از کسی نخواسته‌ایم و فقط به دنبال اتحاد و دوستی هستیم. امروز بهترین زمان برای کار کردن است. همه اعضای شورا به دنبال کار کردن هستند.
رئیس شورای شهر رشت افزود: امروز همه پای‌کار هستند استاندار، دستگاه‌های نظارتی، دستگاه قضایی به مجموعه مدیریت شهری کمک می‌کنند و انتظار من این است که به رسالت خود پایبند باشیم. هیچ زمانی از امروز برای کار کردن مناسب نیست. آیت‌الله فلاحتی به بازدید از محل دفن زباله می‌رود و این نشان از عزم جدی برای ایجاد تحول در شهر رشت است. همه باید کمک کنیم تا تفرقه از بین برود. به‌صراحت می‌گویم آن‌هایی که به دنبال ایجاد تفرقه هستند را از جمع خارج خواهم کرد.
حاجی پور تصریح کرد: با سؤالات چالشی نباید آرامش شهر را برهم بزنیم. باید کار کنیم و برای پیشرفت شهر اتحاد داشته باشیم. این دعواها را باید کنار بگذاریم تا شهرمان پیشرفت کند. اعضای شورا با هم دعوا ندارند و نباید به این شکل نوشته شود. تا چه زمان این‌گونه می‌خواهند با مردم مقابله کنند؟ بجای آنکه این وقت را برای تخریب بگذاریم برای آبادانی شهرمان استفاده کنیم. بیاییم مردم را از کارهایی که در حال انجام آن هستیم آگاه کنیم. بنده از همه می‌خواهم که کمک کنند.
/rashtshora

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا