آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

فرماندارشهرستان لاهیجان : اجرای قانون ،اصل بی طرفی وحفظ حق الناس سرلوحه کاردولت درانتخابات است

انتخابات

جلسه ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس میرغضنفری فرماندار و با حضور معاونین و اعضای این ستاد در دفتر کار فرماندار تشکیل شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت انتخابات گفت:
برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان از اصل مردم سالاری دینی و نمونه بارزی از دموکراسی به تمام معنا در دنیا است .
مهندس میرغصنفری اضافه کرد:انتخابات مجلس به جهت منطقه ای بودن با توجه به تجربیات قبلی از حساسیت خاص خود برخوردار است که باید در استفاده از عوامل اجرایی ، افرادی به کار گرفته شوند که تجربه حضور در امور اجرایی انتخابات را داشته باشند .
وی اضافه کرد: سیاست مجموعه فرمانداری به عنوان مجری برگزارکننده انتخابات درحوزه انتخابیه خود ، اجرای مر قانون ، اصل بی طرفی و حفظ حق الناس است ودراین مسیر از هیچ موردی کوتاه نخواهیم آمد و مردم ازاین امرآسوده خاطرباشند .

فرماندار لاهیجان در ادامه گفت :
با توجه به نقش وتاثیر فضای مجازی درجامعه و به جهت پرهیز از هر نوع شائبه ، کلیه عوامل وافرادی که به عنوان مجری انتخابات می باشند موظفند از هر موضوعی که می تواند ایجاد فضاسازی ،حاشیه و استفاده ابزاری برای طیف خاص و منتصب شدن به فردی گردند ، دوری کنند .

مهندس میر غضنفری ابراز داشت :
هیچ اشتباهی از هیچ مسئولی در انتخابات جایز نیست و جزیی ترین مسائل باید جدی گرفته شود چرا که کوچکترین اشتباه می تواند پیامدهای بسیار بزرگی داشته باشد و زحمات کلانی دچار خدشه شود .

/@hamsoonews

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا