آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدر

فرماندارلاهیجان:شروع سال تحصیلی امسال را باشکوه برگزارخواهیم کرد

سال تحصیلی

جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست مهندس میر غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان و با حضور معاون سیاسی ، بخشدار مرکزی ،رئیس آموزش و پرورش و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تاکید بر اینکه تمام ادارات موظف هستند برای بهتر برگزار شدن سال تحصیلی در کنار آموزش و پرورش باشند گفت : آموزش و پرورش بزرگترین خانواده فرهنگی در کشور است که همگان به سه نوع اجباری ،افتخاری و اعتقادی عضو آن هستیم و نقش بسیار مهمی در حفظ و آینده کشور ایفا می کند.

میرغضنفری درادامه گفت: کلیه موضوعات فرهنگی ، امنیتی و بهداشتی مانند مورد تایید بودن صلاحیت رانندگان سرویس مدارس ، پاکیزه بودن محیط آموزشی ، نظارت بر بهداشت و سلامت دانش آموزان و اغذیه های موجود در اطراف مدارس و بوفه ها باید در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد : هرساله شروع سال تحصیلی مقارن با هفته دفاع مقدس است و ازاین امر باید استفاده کرد و تدابیر و برنامه‌هایی اندیشیده شود که در آن دانش آموزان ضمن آشنایی با ارزشهای دفاع مقدس و مسائل اعتقادی ، فرهنگ شهادت وایثار را درک کنند .
فرماندارلاهیجان ابراز داشت: فرهنگ و کار فرهنگی حتی نسبت به موضوعات اقتصادی نیز اولویت بیشتری دارد .
فرماندار لاهیجان در ادامه گفت :برای ایجاد نشاط درسال جدید با دعوت از معلمان بازنشسته ،دعوت از دانش آموزان فارغ التحصیل سالیان گذشته مدارس تنوعی مثبت درشروع مدارس باشد و همچنین با رفتن به مدارس دوردست ، کم رفت و آمد با جمعیت‌های کمتر در سال تحصیلی ودادن پکیج های به این عزیزان در کنار تمام مردم باشیم و آنها این امر را لمس کنند.

درابتدا ازطرف اعضای شرکت کننده در این جلسه به موضوعات سرویس مدارس ، مسایل ترافیکی و ایمنی در حمل و نحوه استفاده از معلمان ،تشکیل کلاسهایی با عنوان یادگیری محلی درجهت توسعه‌سوادومهارت آموزی پرداخته شد.

/تدبیر شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا