آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

سارا بهمنیار؛ در یک خانواده ورزشی بزرگ شده ام/اداره کل ورزش و جوانان گیلان روی شانس های المپیک تمرکز ویژه ای دارد/ حمایت وزیر ورزش و جوانان از ورزش بانوان

کاراته

سارا بهمنیار قهرمان کاراته کار گیلانی;اداره کل ورزش و جوانان روی شانس های المپیک تمرکز ویژه ای دارد و همیشه پیگیر دغدغه ها و مسائل و نیازهایی که داریم هستند.

به گزارش تدبیر شرق؛ سارا بهمنیار قهرمان کاراته کار گیلانی در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت : بنده در خانواده ورزشی بزرگ شده ام که مشوق اصلی من خواهر و مربی ام خانم فاطمه قاسمی بودند و موجب شدند از سن سه سالگی به این رشته ورود کنم.

وی افزود : من در ابتدا کاراته را زیر نظر مربی شخصی خودم خانم فاطمه قاسمی فرا گرفتم  و  همچنین خانم ستاره موسوی سر مربی تیم ملی مربی بنده هستند و در این مسابقات نیز خانم موسوی زحمت مربی گری تیم بزرگسالان را بر عهده داشتند.

بهمنیار در خصوص موفقیت های خود گفت : تاکنون مدال طلای آسیایی نوجوانان و برنز جهانی و آسیایی جوانان ، نقره جهانی و آسیایی امید های  جهان ، برنز جهانی بزرگسالان و همچنین ۲ نقره و یک طلای لیگ جهانی (کاراته یک ) را کسب کرده ام.

کاراته گیلانی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان روی شانس های المپیک تمرکز ویژه ای دارد و همیشه پیگیر دغدغه ها و مسائل و نیازهایی که داریم هستند و با توجه به اینکه دائما در حال اعزام هستیم هم فدراسیون و اداره کل ، مسئولین شهرستان و استان حمایت خاصی دارند.

وی در ادامه گفت: از حمایت های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که این فرصت را به بانوان ورزشی داد تا بتوانند توانایی های خود را در مسابقات جهانی نشان دهند و همچنین جا دارد تشکر ویژه از سرکار خانم مریم بخشی مدیرکل محترم ورزش و جوانان گیلان که همواره حامی ورزشکاران بوده اند و تلاش ارزنده وی بابت استخدام دکتر قاسمی به عنوان مشاوران ورزشکاران المپیک گیلان که با آموزش ها و مهارت خود می تواند نقش بسزایی در رسیدن به موفقیت های ورزشکاران ایفا کند که این کار برای اولین بار در تاریخ ورزش استان رخ داده است.

 بهمنیار در پایان از دکتر ارسلان زارع استاندار جدید گیلان که ورزش دوست هستند و امید و نشاط را در جوانان ایجاد می کند تشکر و قدردانی کرد.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا