آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

ربیعی: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌ است / فعلا برنامه‌ریزی شده که در تمام دیدارهای ملی زنان حضور داشته باشند؛ این امکان وجود دارد که در بازی‌های لیگ هم حاضر شوند

حضور زنان در ورزشگاه‌

سخنگوی دولت گفت:‌ هم اکنون در تمامی بازی‌های ملی، زنان می‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند. زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم است و این امکان وجود دارد در بازی‌های لیگ هم حاضر شوند.

به گزارش تدبیر شرق، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه ۲۰ شهریور) هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اظهار داشت: دولت همه مطالبات مردم را دنبال می‌کند از جمله مطالبات سیاسی که مشارکت در انتخابات است.

ربیعی گفت: در مسائل اجتماعی همواره حقوق زنان را دنبال کردیم. البته مطالبات اجتماعی و اقتصادی مشابهت‌هایی دارد. درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها به دنبال راه‌های تضمین شده هستیم و‌ اعتقادی به اصل یک گام به پیش و صد گام به پست نداریم. حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی حرف درستی است. ۶۶ درصد اشتغال را زنان به خودشان اختصاص دادند.

سخنگوی دولت گفت: نظر دولت ورود زنان به‌ورزشگاه ها است اما باید معبر و‌مکان‌ها جداگانه‌ باشد.

وی افزود: هم اکنون در تمامی بازی‌های ملی زنان می‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند. زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم است و این امکان وجود دارد که در بازی‌های لیگ هم حاضر شوند.

/اتتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا