آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

حاشیه ناتمام برخی رسانه ها علیه شهردار لاهیجان/خبر کذب ممنوعیت عکس برداری از شهردار لاهیجان دستمایه عقده های رسانه ای!!

شهردارلاهیجاندر روزهای اخیر برخی رسانه ها در اقدامی عجیب خبری با مضمون ممنوعیت عکس برداری از شهردار لاهیجان منتشر کردند که کذب محض است.

به دنبال انتشار این خبر، حرف تازه اقدام به پیگیری موضوع نمود. در شرایطی که در متن خبر منتشر شده از ممنوعیت عکس برداری از مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، و عدم انتشار تصاویر او در پورتال این شهرداری گفته شده بود اما کافی بود تا در گوگل نام شهرداری لاهیجان را جستجو کنید و به پورتال رسمی این شهرداری مراجعه کنید تا به سادگی مشاهده نمایید که این خبر کذب محض بوده است.

در شرایطی که این پایگاه خبری در تاریخ ۱۸ شهریور چنین مساله ای را مطرح کرده است پورتال شهرداری لاهیجان در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور در دو روز متوالی اقدام به انتشار تصاویری از شهردار این شهر در دو جلسه و مراسم مختلف نموده است.

به نظر می رسد انتشار چنین خبری بیشتر در راستای حمایت از شهردار یکی دیگر از شهرهای استان باشد که در روزهای اخیر با عملکرد ضعیف خود بارها و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است و تقریبا به جز حلقه ای از افراد نزدیک به خودش هیچ رسانه ای به حمایت از او نمی پردازد. او حتی با اقدامات عجیب خود، متاسفانه در سطح کشوری نیز این شهر را به سوژه طنز تبدیل کرده است.

حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ،مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان در مراسم یادبود پدر دادستان شهرستان لاهیجان (منتشر شده در پورتال شهرداری لاهیجان به تاریخ ۱۷ شهریور ۹۸)

photo 2019 09 08 10 19 57 400x400 - ماجرای ممنوعیت عکس‌برداری از شهردار لاهیجان!

/تابناک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا