آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

پرونده جدید ترامپ؛ رئیس جمهور آمریکا در پرداخت حق‌السکوت نقش داشته؟ / کنگره از یک شاهد جدید دعوت کرد

ترامپ

بر اساس گزارش یک نشریه آمریکایی، دموکراتهای کنگره این کشور قصد دارند درباره اتهام دست داشتن دونالد ترامپ در پرداخت حق‌السکوت به زنانی که گفته شده با آنها رابطه غیراخلاقی داشته، تحقیقات انجام دهند.

به گزارش تدبیر شرق، روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش کرد، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در تدارک است تا از ماه اکتبر جلسات استماعی را برگزار و برای ایراد شهادت افراد مرتبط با پرونده پرداخت حق‌السکوت در سال ۲۰۱۶ به دو زنی که مساله داشتن رابطه جنسی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مطرح کردند از جمله یک بازیگر فیلمهای غیراخلاقی به نام استورمی دنیلز و یک مدل سابق مجله “پلی‌بوی” به نام کارن مک‌دوگال، احضاریه صادر کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، سال گذشته میلادی مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در جریان محاکمه خود در ارتباط با این پرونده، اعتراف کرد که پرداخت پول به این زنان منجر به پرداخت پولهای غیرقانونی از سوی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ شده است.

ترامپ که داشتن رابطه با این زنان را تکذیب کرده، گفت، هرگز به مایکل کوهن برای انجام چنین اقدامی دستوری نداده است.

این کمیته تحت کنترل دموکراتها در مجلس نمایندگان آمریکا یک شاهد بالقوه را به نام دیوید پکر، رئیس و مدیر اجرایی ارشد شرکت “آمریکن مدیا اینکورپوریشن”، ناشر مجله “نشنال انکوایرر” ، را برای این تحقیقات خود مد نظر دارد.

شرکت مذکور چندی پیش در یک توافق عدم پیگرد با دادستانهای فدرال آمریکا، اذعان کرد به این که “در هماهنگی” با کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ، اقدام به پرداخت ۱۵۰ هزار دلار پول به مک‌دوگال کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، جی سکولو، یک وکیل دونالد ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا در هیچ موردی از نقض قوانین کمپین انتخاباتی دست نداشته است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا