آخرین خبرهااستان هاسیاسی

دکتر سالاری در جلسه شورای اداری استان گیلان؛ استفاده بهینه از ظرفیت های گیلان همواره مورد تاکید رئیس جمهوری است

استاندار

استاندار پیشین گیلان با اشاره به علاقه مندی روحانی به مردم گیلان اظهار کرد: همواره تاکید رئیس جمهور استفاده بهینه از ظرفیت های گیلان در حل مشکلات گیلان بوده است.

به گزارش تدبیر شرق،دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت های ممتازی در حوزه های مختلف دارد، اظهار کرد: گیلان دیار مردمانی با فرهنگ و میهمان نواز و مهد مفاخر و بزرگان بسیاری است که نام ایران را بلندآوازه نموده اند.

وی با اشاره به ۲۱ماه خدمت خود در کسوت استاندار گیلان،بیان کرد: در این مدت تلاش کردم تا خالصانه و با جدیت در اجرای سیاست های دولت و توسعه استان گام بردارم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به خدمات ارائه شده دولت در گیلان افزود: امیدواریم روند پروژه ها در گیلان در دوران استاندار جدید با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ در گیلان طی سنوات خدمتی خود در گیلان ، گفت: راه آهن رشت – قزوین و آغاز اجرای راه آهن رشت استارا، رشت انزلی از دیگر رویدادهای ارزشمندی بوده که در دوران حضور اینجانب در گیلان به وقوع پیوست که بخشی از آن حاصل زحمات مسئولان پیشتر از خود و دیگر دولت ها بوده است.

استاندار سابق گیلان با اشاره به افزایش تراز تجاری گیلان در گذشته خاطرنشان کرد: سهم تجارت و صادرات در گیلان از نظر وزنی و ریالی افزایش پیدا کرده است.

دکتر سالاری با اشاره به تلاش های صورت گرفته در استفاده بهینه از ظرفیت ها گفت: در زمان تصدی در سمت استاندار گیلان تمام تلاش خود را در جهت ساماندهی برخی امور از جمله ساماندهی رودخانه ها و آب بندانها ،رونق گردشگری ،توسعه اقتصادی ،بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و افزایش تعاملات از تشکل های مردم نهاد به کار گرفتیم .

وی در پایان مشارکت جویی ،نظارت و امر به معروف مردم بر دولت را از دیگر موضوعاتی خواند که طی نشست های مختلف مورد بحث تا اجرا قرار گرفت و با آرزوی موفقیت برای دکتر زارع استاندار جدید گیلان،از مردم گیلان به جهت نارسایی های احتمالی در دوران خدمت خود عذرخواهی کرد.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا