آخرین خبرهااستان هاسیاسی

وزیر کشور در جمع خبرنگاران در رشت تشریح کرد: آخرین اقدامات در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات/ تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و قانونی در فضای امن و با مشارکت بالا در سال ۹۸

انتخابات

دکتر رحمانی فضلی در بدو ورود به استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه درخصوص نحوه برگزاری انتخابات و بحث الکترونیکی شدن انتخابات هماهنگی های لازم صورت گرفته، اعلام کرد: احراز هویت ها امسال به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام شود.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در گفتگوی خبری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم گیلان جهت تکریم سالاری استاندار پیشین و معارفه زارع استاندار جدید ، اظهار داشت: از خداوند برای این دوستان آرزوی توفیق در خدمتگزاری شایسته به مردم را دارم.

 وی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات فراهم شده و هماهنگی های لازم با همه دستگاه ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است.

دکتر رحمانی فضلی ادامه داد:در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و بحث الکترونیکی آن هماهنگی های لازم انجام شده است که ان شاءالله امسال احراز هویت ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام شود که گام بسیار مهمی است.

 وزیر کشور تصریح کرد: در سایر موارد انتخابات الکترونیک نیز توافقاتی حاصل شده که به نسبت توافق ،کارها را پیش خواهیم برد  و امیدواریم با همکاری همه دستگاه های مربوطه بتوانیم انتخابات سالم و قانونی در فضای امن و با مشارکت بالا داشته باشیم.

/gilan.ir

/مرجان گودرزی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا