آخرین خبرهااستان هااقتصادی

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان :اولین همایش ملی فرصت ها ،چالش های سرمایه گذاری با محوریت آب بندان های گیلان برگزار می شود

یونس رنجکش

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: اولین همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در گیلان با محوریت آب بندانهای استان برگزار می شود.

یونس رنجکش در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش افزود: این همایش ملی با هدف شناسایی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و همچنین فرصت یابی آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه برگزار می شود.
وی زمان برگزاری این همایش ملی را ۱۹ و ۲۰ مهرماه اعلام و اضافه کرد : همایش مذکور در دو بخش سمینار
علمی با ارایه آخرین دستاوردها در این زمینه و کارگاه آموزشی چگونگی بهره مندی از فرصت های آب بندانها برای استفاده جند منظوره در راستای سرمایه گذاری درآن برگزار می گردد.
وی ادامه داد : در این همایش جامعه هدف متنوعی برای حضور در نظر گرفته شده است که از مهمترین اهداف آن ارائه مدلهای مختلف کسب وکارها در آب بندانها با سیاست تقویت جامعه هدف بومی است .
به گفته این مسئول در دو شهرستان همزمان با برپایی این همایش علمی کارگاه آموزشی در محل آببندانها با حضور اساتید، کارشناسان و جامعه هدف بهره بردار برگزار می شود.
رنجکش همچنین به حضور گیلان در جشنواره فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه هم برنامه ریزی شده است تا شرکت ها و دستگاه های اجرایی در هماهنگی با یکدیگر از این فرصت ملی برای معرفی توانمندی های خود که در آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار می گردد، حضور بهم رسانند.

/تدبیر شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا