آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

استاندار گیلان در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ با زبان هنر مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان به نسل جوان جامعه منتقل شود

دفاع مقدساستاندار گیلان گفت: با استفاده از برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و با زبان هنر مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان به نسل جوان جامعه منتقل شود.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور حماسه‌های گرانسگ و بی‌بدیل فرزندان رشید و شجاع این مرز و بوم است، اظهار داشت: دفاع مقدس بخشی از تاریخ افتخارآفرین ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران است که با ایثار، فداکار و جانفشانی هشت ساله رزمندگان شجاع در سایه رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، وحدت و همدلی مردم، نیروهای مسلح و بسیجیان سلحشور، دوره‌ای پرافتخار بوده که برای همه ادوار خلق شده است.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت‌مداری، مقاومت، ایستادگی، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

استاندار گیلان به تقارن مناسبت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس با ایام محرم اشاره و خاطر نشان کرد: لازم است از فضای ماه محرم در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه‌های متناسب با هفته دفاع مقدس استفاده کرد.

وی به همزمانی ایام هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس نیز اشاره و اظهار داشت: با استفاده از برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و با زبان هنر مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان به نسل جوان جامعه منتقل شود.

دکتر زارع افزود: رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در ۳۱ شهریور نمایشی از اقتدار، قدرت دفاعی و همبستگی مردم و حمایت آنان از جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا