آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

حامد عبدالهی، رییس شورای اسلامی استان گیلان: سرمایه‌گذار به دنبال آرامش و امنیت است / شهر بلاتکلیف مانده است

شهر

حامد عبدالهی، رییس شورای اسلامی استان گیلان در جلسه ۱۰۶ شورا که به حد نصاب نرسید، اظهار داشت: در بحث پارک آبی و زمین‌های نسقی شهر بلاتکلیف مانده است و ما در اینجا از فرماندار شهرستان رشت، شهردار، معاون عمرانی استانداری و سرپرست استانداری گیلان، نماینده ولی‌فقیه و دادستان محترم درخواست ورود به موضوع را داریم.
حامد عبدالهی ادامه داد: با شرایطی که پیش آمده شهر عملاً معطل مانده است. ما همگی از روز اول اشراف داریم که با این بدهی ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیارد تومانی و بدون حضور سرمایه‌گذار امکان کار کردن وجود ندارد. سرمایه‌گذار به دنبال آرامش و امنیت است نه تنش. دو تن از سرمایه‌گذارانی که بنده اطلاع دارم، سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی را برای شهر رشت در نظر داشتند، اکنون منصرف شده‌اند؛ زیرا با توجه به اینکه یک ماه از بلاتکلیفی شورای شهر رشت می‌گذرد، سرمایه‌گذار احساس آرامش و امنیت برای کار کردن را ندارد.
عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ریش ‌سفیدان شورا می‌بایست به ‌عنوان بزرگ‌تر، موضوعات رخ ‌داده را حل کنند، اذعان داشت: باید تعارف و رودربایستی را کنار گذاشت. کسانی که ادعای شفاف‌سازی، اتاق شیشه‌ای و … را داشتند، اکنون کجا هستند؟!
عبدالهی افزود: یک عضو شورا که از موضوعات اطلاع کافی نداشته، نامه‌ای به فرماندار رشت میزند که حامد عبدالهی و حجت جذب سلب عضویت شده‌اند. آن‌ هم در شرایطی که چنین موضوعی صحت نداشته و پاسخ فرمانداری عدم وجاهت قانونی درخواست برای سلب عضویت بود.
رییس شورای اسلامی استان گیلان بیان داشت: عدد سرمایه‌گذاری در پارک آبی قابل ‌توجه است و انتظار داریم که رسانه‌ها در این مورد سکوت نکرده و مطالبه گر باشند.
عبدالهی ادامه داد: دوستان ما به خاطر یک موضوع شخصی در روز تعطیل درخواست جلسه فوق‌العاده می‌کنند اما در چنین مواردی سکوت می‌کنند. طی روزهای آینده باید وضعیت شهر رشت مشخص شود. اگر کسی نمی‌خواهد به جلسات شورا بیاید، نباید مردم یک شهر بازیچه تمامیت‌ خواهی‌های او بشوند. قرار نیست که اگر چیزی که من می‌خواهم انجام نشود، شهر را بلاتکلیف بگذاریم. ما مسئولیت سختی را در این شرایط بر عهده گرفته‌ایم.
وی اضافه کرد: اگر ما به دنبال درآمد پایدار، شفافیت، اتاق شیشه‌ای و خالی نبودن پشتوانه حرف‌هایمان هستیم، باید در عمل ثابت کنیم. قرار نیست اگر میز خدمت گذاشتیم و دیدیم آنچه می‌خواهیم انجام نشد، همه‌ چیز را ول کنیم و برویم.
/روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا