آخرین خبرهااستان هااقتصادی

سرپرست استانداری گیلان در مراسم افتتاح همزمان گاز‌رسانی به ۱۰ روستای شهرستان رودبار؛ روستاییان نقش مهمی در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند

شهرستان رودبار

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه روستاییان در شرایط کنونی نقش چشمگیری در تولید و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دارند، تصریح کرد: ما قدردان این اقشار جامعه و نقش موثر آنان در تولید و کارآفرینی هستیم.

به گزارش تدبیر شرق؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان رودبار، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دستاوردهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی، اقدامات آبادانی و عمران روستایی بوده است.

وی تحقق پروژه های گازرسانی را حاصل تلاش خدمتگزاران در همه دولت ها به ویژه دولت تدبیر و امید خواند و گفت: امروز در استان گیلان به مرز گازرسانی ۲۰۱۵ روستا رسیدیم؛ این در حالی است که  ۸۱۲ روستا در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

دکتر زارع با بیان اینکه پیش از دولت یازدهم پوشش گازرسانی در گیلان ۶۵ درصد بوده است، افزود: امروز این شاخص به ۹۵ درصد رسیده واز میانگین گازرسانی کشور که معادل ۸۴ درصد است، هم پیشی گرفته است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه روستاییان در شرایط کنونی نقش چشمگیری در تولید و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: ما قدردان این اقشار جامعه و نقش موثر آنان در تولید و اشتغال هستیم.

دکتر زارع در پایان مردم شهرستان رودبار را مردمانی سخت‌کوش ، مهربان و شریف خواند که در همکاری و مشارکت فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و رویدادهای سیاسی همواره حضوری مستمر و فعال داشته اند و از همه مدیران دستگاه اجرایی خواست تا در جهت برخورداری بیشتر این شهرستان از  شاخص های توسعه محور بیش از پیش تلاش کنند.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا