آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسیملی

بی عدالتی به اهل قلم بیش از این تاب نیاورد / روزنامه قانون رفع توقیف شد

قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ماه خبر داد.

قانون

تدبیر شرق : قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ماه خبر داد.
ساغر پاک‌سرشت، مدیر روابط عمومی و قائم مقام مدیر مسئول روزنامه قانون در حاشیه نشست گروهی از زنان سرپرست خانوار در پاسخ یکی از حاضران برای حضور دوباره و موثر روزنامه قانون در جامعه رسانه ای کشور از رفع توقیف این روزنامه خبر دادو گفت :
از اینکه در جمع شما بانوان توانمند هستم بسیار خرسندم و همانطور که شما در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتید برای تداوم آن نیز حضورتان ضروری و لازم است.

وی اشاره کرد: اگرچه قریب به شش ماه به من و دیگر همکارانم در بخش های مختلف تحریریه و ضمیمه‌های طنز بی قانون ، نیشخط ، قانون بچه ها ، فنی و… بسیار روزهای سختی را سپری کردیم و با دو سرمایه فقر و قناعت ساختیم و با حفظ نجابت رسانه ای دم فرو بستیم لذا بجا و شایسته است تا از یکایک آنان از طرف خود و مجموعه قدردانی و سپاسگزاری کنم .
پاک سرشت در ادامه صحبت های خود افزود: در این مدت بسیاری از همکاران و اهالی رسانه های دیگر از روزنامه های مختلف و خبرگزاری ها ضمن همراهی و پیگیری های مستمر خود دلگرمی به ما دادند که از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم .
وی در پایان اعلام کرد : خوشبختانه مردم و مخاطبان فرهیخته روزنامه قانون شاهد حضور دوباره روزنامه قانون با همه بخش های پرطرفدار آن خواهند بود و خدا را بیش از هرچیز شاکریم که در پناه راستی و صداقت ترازوی خرد و عدل به تلالو آفتاب در آمد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا