آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از روستای تنیان صومعه‌سرا

روستای تنیان صومعه‌سرا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از مناطق آسیب دیده ناشی از رانش زمین روستای تنیان صومعه‌سرا بازدید کرد.

به گزارش تدبیر شرق؛ علی اوسط اکبری مقدم با همراهی فرماندارمدیران کل منابع طبیعی، بنیاد مسکن، مدیریت بحران استانداری و برخی از مسئولان شهرستانی ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده ناشی از رانش زمین در روستای تنیان شهرستان صومعه‌سرا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به اهالی این منطقه قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین در نشستی که در فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد به بررسی مسائل ومشکلات موجود پرداخت و بر ضرورت تسریع انتقال خانوارهای اسیب دیده به منطقه امن تاکید کرد.

علی اوسط اکبری مقدم ضمن تاکید به دستگاهای متولی از جمله بنیاد مسکن خواهان تسریع در صدور پروانه احداث ساختمان های آسیب دیده و ارائه تسهیلات ساخت مسکن شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دهیار و رییس شورا را نیز نیز موظف کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه مستندات لازم برای تامین زمین برای بقیه خانوارهای آسیب دیده را به بنیاد مسکن ارائه نمایند.

تعداد ۵۷ خانوار درپی رانش زمین در روستای تنیان دچار خسارت‌هایی شدند که  مراحل انتقال ۲۴ خانوار صورت گرفته و در مرحله واگذاری زمین بوده و اقدامات بعدی برای خانوارهای باقی مانده در حال انجام است.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا