آخرین خبرهااستان هاسیاسی

یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با دستور کار انتخاب رییس و اعضای هیئت رییسه شورا برگزار شد

فاطمه شیرزاد

به گزارش تدبیر شرق ,فاطمه شیرزاد به عنوان منشی جلسه با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر خم، فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی را قرائت نمود.
رییس شورای اسلامی شهر رشت، اظهار داشت: با توجه به توافقی که پیش از این صورت گرفته بود قرار بر انجام انتخاب هیئت رییسه در روز یکشنبه بود که به دلیل غیبت چند عضو به امروز موکول شد.
سید امیر حسین علوی افزود: از تک تک دوستانی که در دو سال گذشته به بنده اعتماد کردند تشکر کرده و از تمام عزیزان حلالیت می طلبم.
اسماعیل حاجی پور به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورا معرفی شد و با ۱۱ رای به عنوان رییس شورا در سال سوم انتخاب شد.
فرهام زاهد نیز به عنوان تنها کاندیدای نایب رییسی شورا معرفی شد و با ۱۱ رای به عنوان نایب رییس شورا در سال سوم انتخاب شد.
حامد عبدالهی و فاطمه شیرزاد به عنوان کاندیداهای خزانه داری شورا معرفی شدند. عبدالهی با ۶ رای به عنوان خزانه دار شورا در سال سوم انتخاب شد.
محمد حسن علیپور و فاطمه شیرزاد به عنوان کاندیداهای منشی شورا معرفی شدند که به ترتیب محمد حسن علیپور با ۱۱ رای به عنوان منشی اول و فاطمه شیرزاد با ۹ رای به عنوان منشی دوم شورا در سال سوم انتخاب شدند.
حجت جذب و بهراد ذاکری به عنوان کاندیداهای سخنگویی شورا معرفی شدند که حجت جذب با ۶ رای به عنوان سخنگوی سال سوم شورا انتخاب شد.
/rashtshora

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا